Piger, jeg kan ikke tro mine egne øjne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.472 visninger
46 svar
49 synes godt om
19. maj 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Så mange af jer herinde ved at vi både mistet et barn, og haft en graviditet udenfor livmoderen og det resultat i at jeg fik fjernet min højere æggeleder. 
i fredags blødte jeg lidt, og bliv ked af og tænkte, når nu kom min menses. Og når nu vi over det 1 år uden held. 
men siden fredag aften med det lille blødning. Så har der ikke været mere siden. Og kl 8 tog jeg en test. For der var ikke blod i halvandet døgn. Så tog en test her kl 8 og kan slet ikke tro det jeg så. Se her tøser jeg kan virkelig ikke tro det tøser

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2024

fehår

Jeg er så glad på dine vegne! Stort tillykke

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4

Tusind tak fehår det sødt af dig. men underligt din knap hvor man kan citer dig er der ikke. Håber du ser mit besked

Anmeld Citér

19. maj 2024

Bubbi11

Profilbillede for Bubbi11

Ej nej nej - du fortjener det SÅ meget efter alt du har været igennem! Kæmpe tillykke med det håber alt kommer til at gå lige efter bogen

Anmeld Citér

19. maj 2024

Maricella

Profilbillede for Maricella

Ej hvor fantastisk! Tillykke!! Jeg husker vi havde termin ca samtidig og jeg var så chokket og ked af det på dine vegne og alt det du har været igennem siden..  ååh hvor jeg håber det bliver en hel normal og "begivenhedløs" graviditet (håber du forstår hvad jeg mener )

Anmeld Citér

19. maj 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V
Love Angel skriver:

Så mange af jer herinde ved at vi både mistet et barn, og haft en graviditet udenfor livmoderen og det resultat i at jeg fik fjernet min højere æggeleder. 
i fredags blødte jeg lidt, og bliv ked af og tænkte, når nu kom min menses. Og når nu vi over det 1 år uden held. 
men siden fredag aften med det lille blødning. Så har der ikke været mere siden. Og kl 8 tog jeg en test. For der var ikke blod i halvandet døgn. Så tog en test her kl 8 og kan slet ikke tro det jeg så. Se her tøser jeg kan virkelig ikke tro det tøser

Hold da op! Den er da så positiv

Kæmpe stort tillykke

Anmeld Citér

19. maj 2024

MP5769

Profilbillede for MP5769

Hvor er det bar dejligt at høre at det endelig lykkedes!! Kæmpe stort tillykke!

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Bubbi11 skriver:

Ej nej nej - du fortjener det SÅ meget efter alt du har været igennem! Kæmpe tillykke med det håber alt kommer til at gå lige efter bogen

Årh tusind tak. Alle der kæmper fortjener det.  
Jeg håber sådan også at alt går efter bogen

kan først ringe til lægen på tirsdag, virkelig dårlig timing. Især når jeg har blødt lidt i fredags. 

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
Maricella skriver:

Ej hvor fantastisk! Tillykke!! Jeg husker vi havde termin ca samtidig og jeg var så chokket og ked af det på dine vegne og alt det du har været igennem siden..  ååh hvor jeg håber det bliver en hel normal og "begivenhedløs" graviditet (håber du forstår hvad jeg mener )

Tusind tak. Ja ingen har set det komme. 
Og ja jeg forstår.

Anmeld Citér

19. maj 2024

Love Angel

Mor til 4
MortilF skriver:

Hold da op! Den er da så positiv

Kæmpe stort tillykke

Tusind tak. Men jeg er ca også 4+0 idag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.