Ja et lidt mærkeligt spørgsmål hehe....
Men altså kunne du godt lide at føde, eller var du en af dem der sagde 'det gør jeg aaaaaaaldrig mere' eller lod du dig måske skræmme så du føler "angst" ved en evt. foreståene ny fødsel?
Jeg selv har nok haft det man kalder nemme fødsler, selvom jeg selvfølgelig selv synes de var helt vildt hårde begge 2, på hver sin måde....
Men begge gange, ha jeg bare haft følelsen af at jeg ville gøre det igen lige på stedet.... Plejer at sige jeg hellere vil føde trillinger end at have de skide efterveer
For efterveerne synes jeg faktisk var det værste, i den sidste ende...
Så jeg ELSKER at føde. Ja gu gør det ondt og er pisse hårdt og alt det der, ogman tænker bare 'jeg vil døøøøøø'.... Men for helvede jeg nød det også, på en meget mærkelig måde.
Jeg mener virkelig at jeg gerne ville føde hele tiden, hvis det dog ikke bare var for alle de babyer der så fulgte med hehe... Men jeg elskede og nød hvert øjeblik af begge mine fødsler, også der hvor det gjorde ondt eller bare var irriterende med de dumme veer.
Hvis jeg vidste, at jeg uden problemer ville kunne aflevere et barn jeg lige har født, til andre forældre, så ville jeg leve af at være rugemor. Så meget elsker jeg det, både graviditeten, og fødslen i sig selv...
Jeg tænker hver eneste dag at jeg vil have dén dag tilbage. Dén dag, hvor jeg fødte mine børn (altså 2 forskellige dage ikke) Jeg ville virkelig ønske at jeg kunne opleve det hele endnu en gang, og igen og igen og igen.... Det var den fedeste oplevelse og følelse i hele mit liv, og den eneste åd ejeg kan opleve det på igen, er ved at føde flere børn, meeeen det er jo ikke derfor vi får de der børn vel.... så jeg må hellere beherske mig lidt....
I mellemtiden vil jeg gerne høre hvordan i andre tænke rom dén sag...