Glatbarberet eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2024

Mom

Profilbillede for Mom
Imaong90 skriver:

Krops behåring er jeg ikke vild med generelt hverken hos mig eller min mand, forneden. Min mand kan godt lide fjerne sit skæg en gang i mellem, jeg elsker ham med skæg, så han har kun fjernet det en gang på 2,5 år. 
Jeg elsker at min mand gør noget ud af sig selv træner og tænker hvilket slags tøj han går i, jeg gør det samme. 
Vi gør så meget når man skal ud og finde en ny partner, udsendesmæssigt, make-up, tøj går i fitness mm. Lige så snart man har været i et forhold nogle år. Så der en del som tager på, ikke barber ben længere ikke lægger make-up som i starten. Og mange som har fået børn gør endnu mindre. Man skal huske i et forhold at man skal “score” sin partner hver dag. Ikke dermed sagt man skal gøre noget ud af sig selv hver dag. Men der går ofte for meget hverdag i forhold. Bevares ens egen krop er ens egne krop men man må give og tage. Jeg ville ikke slikke en mands boller hvis der er hår, så tænker det fint du så ikke ydre oral på din dame, så længe hun har hår. 

Det var da alligevel noget af et statement, at mange som er i parforhold og børn, gør hvad... stort set ingenting ud af sig selv?

Hvor færdes du henne, for det er som i slet ikke det jeg ser i min omgangskreds, hvor folk har været sammen i over 10 år (mange, en del flere år), samt har børn og nogen endda børnebørn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2024

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Din kone vil lære dine børn, at de skal elske dem selv og deres krop som de er inklusiv kropsbehåring.

du synes din kone er klam med kropsbehåring og vil ikke dyrke oral sex med hende. 

kan du se ironien ��

Anmeld Citér

12. maj 2024

Tullebadulle

Boyz2 skriver:

Din kone vil lære dine børn, at de skal elske dem selv og deres krop som de er inklusiv kropsbehåring.

du synes din kone er klam med kropsbehåring og vil ikke dyrke oral sex med hende. 

kan du se ironien ��

Hvis du skal følge den tanke skal ingen unge piger have smykker, makeup, hæle på sko osv osv. .. eller for den sags skyld deo for det er jo så naturligt… eller hvad? Hvis man vil styrke forståelsen af hvordan kroppe er forskellige og naturlige så tag børnene med i svømmehallen nogle gange her er tykke, tynde, behårede og skaldede. 
Og du går fra “det kan jeg ikke så godt lide” til at han synes konen er klam. Det er godt nok et statment der ikke er underbygget. 

Anmeld Citér

12. maj 2024

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Boyz2 skriver:

kan du se ironien ��

Så hvis en mand har nakkeost under forhuden, så skal man også give blowjob? For det er jo bare naturligt at have det, medmindre man selvfølgelig vasker det af.. 

TS skriver overhovedet ikke, at han synes, at hans kone er klam, så det var da godt nok mega ubehøvlet at skrive sådan! 

Anmeld Citér

12. maj 2024

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Unicorn1 skriver:

Så hvis en mand har nakkeost under forhuden, så skal man også give blowjob? For det er jo bare naturligt at have det, medmindre man selvfølgelig vasker det af.. 

TS skriver overhovedet ikke, at han synes, at hans kone er klam, så det var da godt nok mega ubehøvlet at skrive sådan! 

Du sidestiller det at have hår med dårlig hygiejne?

Anmeld Citér

12. maj 2024

Unicorn1

Cherraly skriver:

Du sidestiller det at have hår med dårlig hygiejne?

Nej jeg siger, at begge ting er "naturlige" og begge ting kan fjernes.. Hår kan skam også være usoigneret og fyldt med alt muligt såsom død hud, nullermænd, udflåd/sekret og snavs.. 

Og TS skal på ingen måde tvinges til noget, han ikke har lyst til eller "ofre" sig, når det går over hans grænse.. 

Anmeld Citér

19. maj 2024

Boyz2

Profilbillede for Boyz2
Tullebadulle skriver:

Hvis du skal følge den tanke skal ingen unge piger have smykker, makeup, hæle på sko osv osv. .. eller for den sags skyld deo for det er jo så naturligt… eller hvad? Hvis man vil styrke forståelsen af hvordan kroppe er forskellige og naturlige så tag børnene med i svømmehallen nogle gange her er tykke, tynde, behårede og skaldede. 
Og du går fra “det kan jeg ikke så godt lide” til at han synes konen er klam. Det er godt nok et statment der ikke er underbygget. 

Du er født med kropshår, du er ikke født med høje hæle.

kropshår er naturligt��

Anmeld Citér

19. maj 2024

Boyz2

Profilbillede for Boyz2

Nej jeg siger, at begge ting er "naturlige" og begge ting kan fjernes.. Hår kan skam også være usoigneret og fyldt med alt muligt såsom død hud, nullermænd, udflåd/sekret og snavs.. 

Og TS skal på ingen måde tvinges til noget, han ikke har lyst til eller "ofre" sig, når det går over hans grænse.. 

Kropshår er naturligt og kan vaskes rent ligesom nakkeost kan vaskes væk.

ingen skal tvinges til noget de ikke har lyst til.

så hvis trådstarter ikke vil dyrke oral sex med sin kone hvis hun er behåret, så skal han selvfølgelig ikke, ligesom hans kone ikke skal barbere sig hvis hun ikke vil. 

Anmeld Citér

19. maj 2024

Unicorn1

Boyz2 skriver:

Kropshår er naturligt og kan vaskes rent ligesom nakkeost kan vaskes væk.

ingen skal tvinges til noget de ikke har lyst til.

så hvis trådstarter ikke vil dyrke oral sex med sin kone hvis hun er behåret, så skal han selvfølgelig ikke, ligesom hans kone ikke skal barbere sig hvis hun ikke vil. 

Min det er jo også det, der er min pointe.. 

Jeg skriver ingen steder, at konen skal barberer sig, men jeg skriver, at TS gerne må sige fra og lade være med at give oral, når han ikke har lyst

Anmeld Citér

19. maj 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ
mfl skriver:

Tak for gode svar!

hvordan snakker I med jeres børn om kønsbehåring, hvis I selv fjerner det?

Jeg forstår dig godt - jeg er også mest til glat. Både ved mig selv og min mand. 

jeg barberer mig, og det ser mine børn. Jeg taler da ikke med dem om det? Hvorfor skulle jeg det? De må hjertens gerne spørge og så skal jeg nok svare på, hvorfor jeg gør det. For det handler ikke kun om sex. Jeg bryder mig ikke om at være behåret - slet ikke ved menstruationstid. Jeg synes det er ulækkert og derfor barberer jeg mig. 
Jeg håber mine børn føler sig frie til, at gøre hvad de finder bedst - netop fordi vi ikke gør et nummer ud af det og tænker der er nogen dårlig signalværdi i, at barbere sig. Min datter ser da tusindevis af forskellige tissekoner i fx svømmehallen - og hun har aldrig stillet spørgsmål, men (forhåbentlig) konstateret at der er plads til alle. Ligesom at hun heller aldrig har stillet sprøgsmål ved folks påklædning, udsmykning, påsatte negle osv. - og måske har hun netop ikke stillet de spørgsmål, fordi vi som forældre aldrig har påtalt noget som rigtigt eller forkert Blot en tanke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.