Lus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2024

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Måske fordi du ikke selv fjerne alle lus og æg det er en kæmpe opgave desværre. 

Vores dreng fik også 3 gange efter hinanden 

Det er en kæmpe opgave, men alt er væk, og pludselig kommer de igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2024

B&J

Anonym skriver:

Det er en kæmpe opgave, men alt er væk, og pludselig kommer de igen

Men ja det er svært at holde de dumme dyr i skak desværre

Anmeld Citér

5. maj 2024

1518

Hedrin har lavet en forebyggende spray, der sprøjtes i håret og skal blive siddende. Vi har brugt det i mange år og har aldrig haft lus herhjemme, på trods af at vi har 2 piger med langt, kraftigt hår. Så enten virker det, eller også har vi været sindssygt heldige (der er melding om lus i børnehaven ca. 2-3 gange om måneden).

Anmeld Citér

5. maj 2024

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender det. Finder lus på min datter hver 3. Uge siden januar!!! Hun har fået almindelig lusekur flere gange. Mistænkte immunitet og begyndte med sprit blandet med balsam i stedet. Det virker - kan jo se at bæsterne dør når jeg kæmmer dem væk. og vi kæmmer som sindsyge løbende. Men de kommer fortsat igen og igen. Jeg mistænker at der er andre der ikke gør den store indsats og så fortsætter det bare….. 

Anmeld Citér

6. maj 2024

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar  

Jeg har endnu engang fundet lus på mine børn og mig selv og har nu prøvet at købe Hedrin, både som lusekur og forebyggende til bagefter. Hedrin produktet skulle lusene ikke kunne blive resistente overfor, så jeg håber det virker og de bliver væk da jeg er gravid kan jeg ikke bare begive mig ud i at prøve hvad som helst

Anmeld Citér

6. maj 2024

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Kender det. Finder lus på min datter hver 3. Uge siden januar!!! Hun har fået almindelig lusekur flere gange. Mistænkte immunitet og begyndte med sprit blandet med balsam i stedet. Det virker - kan jo se at bæsterne dør når jeg kæmmer dem væk. og vi kæmmer som sindsyge løbende. Men de kommer fortsat igen og igen. Jeg mistænker at der er andre der ikke gør den store indsats og så fortsætter det bare….. 

“Rart” at høre, jeg ikke er den eneste der bliver ved med at finde lus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.