Anonym skriver:
Forstår godt det med skolen.
men om ikke andet ville jeg ihverfald bede om de kom i hver deres klasse som minimum.
på den måde kan man jo sige det positive er de kan lave lektier sammen og dele de oplevelser der følger med at gå i skole.
hvis det var mine ville jeg være lidt ambivalent omkring det, fordi den store skal mærke h*n er store, men igen skal den lille jo ikke sættes et år bagud i skolen pga det.. så ville nok tænke i andre alternativer end at den lille skulle vente et år mere.
vi ville dog ikke stå med den problemstilling da de vil være født tæt men stadig have hvert deres årstal. (22,23,24).
De kan jo blive skoleudsat ?
Mine to ældste er pseudoer (12 mdr mellem)
De er født hver sit år, men den ældste blev skoleudsat og de startede derfor begge i skole sidste år, den ældste er formentlig autisme og lillebror har overhalet ham med flere meter på mange ting. Men den store har dog også egenskaber den lille ikke har.
Vi gør meget ud af at snakke om at man er god til noget forskelligt og hvad de hver især er gode til.
Det har som sådan ikke været noget problem, men blot for at sige at de jo sagtens kan risikere at komme i skole samtidig.
Der er knap 2,5 år mellem 2 og 3 og igen mellem 3 og 4. Det er gang i den, men for pokker det er skønt , vi kan sove når vi bliver gamle 
Anmeld
Citér