Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SiOd skriver: Åh, nu skal jeg prøve at huske næsten 13 år tilbage Mener det var ugen op til jeg testede på udebleven mens-dag Denne her gang har slet ingen smerter, men tester alligevel positiv Krydser for dig
Åh, nu skal jeg prøve at huske næsten 13 år tilbage Mener det var ugen op til jeg testede på udebleven mens-dag Denne her gang har slet ingen smerter, men tester alligevel positiv
Krydser for dig
Haha nårh okay.
og tak. Håber virkeligt også
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor_til_2_ skriver: Jeg testede positiv 3+2 Så et par dage efter. Det var ikke hver gang jeg hostede. Men de der dybe host hvor man også liiige havde en vis vinkel så kunne det mærkes. men jeg vidste bare jeg var gravid Det var graviditeten lige efter min bio. Så den lillefyr jeg er gravid med nu
Jeg testede positiv 3+2 Så et par dage efter. Det var ikke hver gang jeg hostede. Men de der dybe host hvor man også liiige havde en vis vinkel så kunne det mærkes.
men jeg vidste bare jeg var gravid Det var graviditeten lige efter min bio. Så den lillefyr jeg er gravid med nu
Okay. Og ja de der dybe hårde host der kan udløse det
Årh hvor jeg håber at det er tilfældet med mig. Og at det var ligamentsmerter jeg kunne mærke
Jixy skriver: Ligament smerter kommer mig bekendt først noget senere i graviditeten.
Ligament smerter kommer mig bekendt først noget senere i graviditeten.
Okay. Og ja det kan godt være. Måske bilder jeg mig selv ind som alle de andre måneder
men håber alligvelet at jeg er gravid i denne månede
Love Angel skriver: Okay. Og ja det kan godt være. Måske bilder jeg mig selv ind som alle de andre måneder men håber alligvelet at jeg er gravid i denne månede
Om det er ligamentsmerter eller ej, kan du jo sagtens være gravid
Jixy skriver: Om det er ligamentsmerter eller ej, kan du jo sagtens være gravid
Ja uanset om det var ligamentsmerter eller ej. Så håber jeg at jeg er gravid den her månede.
Tusind tak for alle jeres erfaringer og svar
jeg tester nok på torsdag og ser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128