ligamentsmerter som første tegn på graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
25 svar
4 synes godt om
18. marts 2024

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg har for ca 20 minutter siden hostet, og straks fik jeg smerter nederst i maven i Venstre side. Og efter få sekunder forsvandt smerten igen. Og den smerte er næsten præcis som når jeg hostede de gange hvor jeg var gravid hvor det self var den gang pga ligamenterne. Nu er vi lige baseret kl 00 det vil sige jeg er nu gået ind i dag 25 i min cyklus det vil sige 3+1. 

mit spørgsmål er så, er der nogle der har haft ligamentsmerter som det første tegn på graviditet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2024

__anonym

Profilbillede for __anonym
Love Angel skriver:

jeg har for ca 20 minutter siden hostet, og straks fik jeg smerter nederst i maven i Venstre side. Og efter få sekunder forsvandt smerten igen. Og den smerte er næsten præcis som når jeg hostede de gange hvor jeg var gravid hvor det self var den gang pga ligamenterne. Nu er vi lige baseret kl 00 det vil sige jeg er nu gået ind i dag 25 i min cyklus det vil sige 3+1. 

mit spørgsmål er så, er der nogle der har haft ligamentsmerter som det første tegn på graviditet?

Jeg har ikke, men krydser sådan for at du står med en positiv test lige om lidt

Anmeld Citér

18. marts 2024

ScorpioMama94!

Profilbillede for ScorpioMama94!

Ja, det har jeg :-) 

Jeg havde godt nok også hovedpine

Anmeld Citér

18. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
__anonym skriver:

Jeg har ikke, men krydser sådan for at du står med en positiv test lige om lidt

Tak

Anmeld Citér

18. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
ScorpioMama94! skriver:

Ja, det har jeg :-) 

Jeg havde godt nok også hovedpine

Hvor tidlig var det hos dig? Og var det før du testede positiv?

Anmeld Citér

18. marts 2024

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Ja - også 3+1/3+2 og det var det første symptom

Anmeld Citér

18. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
Anonymvic skriver:

Ja - også 3+1/3+2 og det var det første symptom

Årh jeg håber endeligt at det er det samme for mig

hvornår kunne du så teste positivt?

Anmeld Citér

18. marts 2024

ScorpioMama94!

Profilbillede for ScorpioMama94!
Love Angel skriver:

Hvor tidlig var det hos dig? Og var det før du testede positiv?

Ja, det var før jeg testede positiv :-) 

Jeg anede ikke at jeg var gravid, og havde bare en mærkelig følelse i min krop. Jeg vidste at det ikke var alm. menses smerter. 

Anmeld Citér

18. marts 2024

SiOd

Profilbillede for SiOd
Love Angel skriver:

I min første graviditet oplevede jeg mens smerter og ømme bryster op til at jeg testede positiv Anden graviditet kan jeg ikke rigtig huske symptomerne.. Her tredje gang har jeg nærmest ingen symptomer andet end meget lidt ømme bryster og en positiv test

Anmeld Citér

18. marts 2024

Love Angel

Mor til 4
ScorpioMama94! skriver:

Ja, det var før jeg testede positiv :-) 

Jeg anede ikke at jeg var gravid, og havde bare en mærkelig følelse i min krop. Jeg vidste at det ikke var alm. menses smerter. 

Men oplevede du at det gjort ondt nederst i maven i en af siderne når du hostede eller nyste , altså ligamentsmerter ?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.