Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SiOd skriver: I min første graviditet oplevede jeg mens smerter og ømme bryster op til at jeg testede positiv Anden graviditet kan jeg ikke rigtig huske symptomerne.. Her tredje gang har jeg nærmest ingen symptomer andet end meget lidt ømme bryster og en positiv test
I min første graviditet oplevede jeg mens smerter og ømme bryster op til at jeg testede positiv Anden graviditet kan jeg ikke rigtig huske symptomerne.. Her tredje gang har jeg nærmest ingen symptomer andet end meget lidt ømme bryster og en positiv test
Jeg mener mere om nogen har prøvet at ha ligamentsmerter som en tidlig tegn på graviditet. Jeg oplevede her ved midnat at jeg lå i min seng og hostet, og lige i det jeg hoster så fik jeg ondt nederst i maven i Venstre side i få sekunder også forsvandt det igen. Og det føltes præcis som ligamentsmerter. For kender følelsen fra de andre graviditeter. Men der kom ligamentsmerterne meget senere i min graviditeter. Men nu oplevede jeg det her 3+1 og derfor spørger jeg herinde om der er nogle der har oplevet ligamentsmerter som et tidlig symptom på graviditet før de testede positiv
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oh yes. Jeg var ret syg lige inden jeg testede positiv. Tror jeg var 2+6-3+0 da jeg hostede og fik mega smerter nederst. Så testede jeg postiv for både graviditet og corona
Hold fast hvor jeg krydser for dig HÅBER SÅDAN Hvornår vil du teste ?
Love Angel skriver: Jeg mener mere om nogen har prøvet at ha ligamentsmerter som en tidlig tegn på graviditet. Jeg oplevede her ved midnat at jeg lå i min seng og hostet, og lige i det jeg hoster så fik jeg ondt nederst i maven i Venstre side i få sekunder også forsvandt det igen. Og det føltes præcis som ligamentsmerter. For kender følelsen fra de andre graviditeter. Men der kom ligamentsmerterne meget senere i min graviditeter. Men nu oplevede jeg det her 3+1 og derfor spørger jeg herinde om der er nogle der har oplevet ligamentsmerter som et tidlig symptom på graviditet før de testede positiv
Jeg tænker de “mens smerter”, som jeg oplevede i min første graviditet, var ligamentsmerter - for mens kom jo aldrig….
Oh yes. Jeg var ret syg lige inden jeg testede positiv. Tror jeg var 2+6-3+0 da jeg hostede og fik mega smerter nederst. Så testede jeg postiv for både graviditet og corona Hold fast hvor jeg krydser for dig HÅBER SÅDAN Hvornår vil du teste ?
Årh jeg håber det samme for mig. - corona og har tænk mig først at teste på torsdag men ved ikke om jeg kan holde det
hvor længe gik der fra du hostede og det gjort ondt, til du testede positiv? Og tak håber sådan også
SiOd skriver: Jeg tænker de “mens smerter”, som jeg oplevede i min første graviditet, var ligamentsmerter - for mens kom jo aldrig….
Nårh okay. Hvor længe gik der fra du følte de smerter til du testet positiv?
3+2/3+3, men havde fået ægløsningssprøjte, så ved ikke om den spøgede lidt
Love Angel skriver: Nårh okay. Hvor længe gik der fra du følte de smerter til du testet positiv?
Åh, nu skal jeg prøve at huske næsten 13 år tilbage Mener det var ugen op til jeg testede på udebleven mens-dag Denne her gang har slet ingen smerter, men tester alligevel positiv
Krydser for dig
Love Angel skriver: Årh jeg håber det samme for mig. - corona og har tænk mig først at teste på torsdag men ved ikke om jeg kan holde det hvor længe gik der fra du hostede og det gjort ondt, til du testede positiv? Og tak håber sådan også
Jeg testede positiv 3+2 Så et par dage efter. Det var ikke hver gang jeg hostede. Men de der dybe host hvor man også liiige havde en vis vinkel så kunne det mærkes.
men jeg vidste bare jeg var gravid Det var graviditeten lige efter min bio. Så den lillefyr jeg er gravid med nu
Ligament smerter kommer mig bekendt først noget senere i graviditeten.
Jixy skriver: Ligament smerter kommer mig bekendt først noget senere i graviditeten.
Også hos mig. Vel omkring uge 8 - 10.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128