Uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2024

Cerenia

Ro på. Du bliver ikke smidt ud af din uddannelse. det er to forskellige ting og de er adskilte. 
Tal med en vejleder fra skolen, er sikker på der kan findes en løsning 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hun er kontaktet, og hun fortæller endda, at jeg nok får brug for min fagforening, grundet anden kollega har en anden version. 

Har jeg knoklet i snart 3 år for ingenting?

Hvilken version fortæller den anden kollega?

Anmeld Citér

29. februar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvilken version fortæller den anden kollega?

Den anden kollega fortæller, at det er mig der har startet rygter på arbejdspladsen. Jeg tog gerne ansvar, hvis altså det var sandt. ��

Anmeld Citér

29. februar 2024

Anonym

Hvad er status?

Anmeld Citér

3. marts 2024

Anonym

Noget nyt

Anmeld Citér

4. marts 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Noget nyt

Intet nyt. Jeg fik besked i fredags om, at jeg ville få besked, når der var nyt..

Når det trækkes sådan i langdrag, kan man da håbe, at der ingen konsekvenser er

Anmeld Citér

5. marts 2024

Anonym trådstarter

Status.

Jeg er blevet indkaldt til et møde i morgen, hvor jeg vil få en skriftlig advarsel... ��

Er i tvivl om hvad det vil betyde for fremtiden, men tænker ikke, at der er tale om en fyring..

Hvad tænker i? 

Anmeld Citér

5. marts 2024

Anonym

Anonym skriver:

Status.

Jeg er blevet indkaldt til et møde i morgen, hvor jeg vil få en skriftlig advarsel... ��

Er i tvivl om hvad det vil betyde for fremtiden, men tænker ikke, at der er tale om en fyring..

Hvad tænker i? 

En advarsling er ikke en fyring. Når sådan noget som du beskriver opstår på en arbejdsplads kan jeg ikke lade være med at tænke på at det lyder som et utroligt usundt miljø. Ville først og fremmes selv gøre mit for at tale mindst muligt privat med nogen, aldrig tale om de andre kolleger, når det lyder som om det er en sladderkassefabrik du er på. 

men det undrer mig at ledelsen kun tager anklagers ord for gode vare uden opbakning fra andre. Er der slet ingen der er blevet hørt? 

hvis du ender med en fyring der, ville jeg overveje om det er en branche eller en type af arbejdsplads for dig og du vil skulle arbejde på din historie ift videre jobsøgning så din oplevelse ikke kommer til at fylde eller italesat. 

Anmeld Citér

5. marts 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Status.

Hvad tænker i? 

Altså hvor skal du til det møde - på skolen eller på arbejdspladsen? 

Hvis det er på arbejdspladsen ville jeg tage det møde med oprejst pande, holde på dit og så få afsluttet det praktikophold i god tone. Sikre dig, at praktikken i øvrigt er bestået. Er det ikke korrekt opfattet, at det alligevel skulle ende nu her en af dagene? Så læg det bag dig og fortsæt på skolen eller hvad det nu er meningen, du skal nu. 

Er mødet på skolen ville jeg stadig holde på din version og så få klarhed over, hvad det betyder for resten af din uddannelse? Jeg er sikker på, at hele uddannelsen ikke er røget pga. den sag. Tænker du højst får en anmærkning. 

Anmeld Citér

6. marts 2024

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Altså hvor skal du til det møde - på skolen eller på arbejdspladsen? 

Hvis det er på arbejdspladsen ville jeg tage det møde med oprejst pande, holde på dit og så få afsluttet det praktikophold i god tone. Sikre dig, at praktikken i øvrigt er bestået. Er det ikke korrekt opfattet, at det alligevel skulle ende nu her en af dagene? Så læg det bag dig og fortsæt på skolen eller hvad det nu er meningen, du skal nu. 

Er mødet på skolen ville jeg stadig holde på din version og så få klarhed over, hvad det betyder for resten af din uddannelse? Jeg er sikker på, at hele uddannelsen ikke er røget pga. den sag. Tænker du højst får en anmærkning. 

Sygehuset er jeg færdig med og bestået. ����

Jeg har enkelt praktik tilbage, og så er jeg færdiguddannet, og den ser det ud til, at jeg må fortsætte ����

Jeg har lært meget af det her I min sidste praktik der snart starter, vil jeg tie, og overhøre sladder. Vil ikke være en del af det overhovedet. 

At være en god kollega, er farligt. (Hende det gik ud over, var jo min gode kollega, og jeg forsøge at hjælpe hende) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.