Ej hjææææælp!

Jeg er social og sundhedsassistent studerende, og er i dag blevet smidt ud af mit praktiksted, fordi en kollega har beskyldt mig for, at starte et rygte om en anden kollega, som IKKE er sandt 

Vi er alle 3 blevet indkaldt til 3 møder, og har virkelig ikke startet et rygte om denne kollega. Vi har hver især skulle sidde og forsvare os selv som en afhøring, og jeg fik sagt, at jeg ikke kunne forstå, hvorfor jeg skulle sidde og forsvare mig selv, når jeg ikke havde startet dette rygte, og heller aldrig kunne drømme om, at starte det

Denne kollega er blevet så berørt af situationen (forståeligt) at hun ikke ville komme på arbejde i dag, og har lyst til, at opsige hendes stilling
Oversygeplejersken har derfor bedt kollega og jeg om, at pakke vores ting, og forlade sygehuset, da de ikke ville miste deres fastansatte, og ikke har plads til den slags

Jeg er færdig med hele uddannelsen til September, og er frygtelig bange for, at blive smidt ud af hele min uddannelsen..
Kan jeg blive smidt ud af hele min uddannelse, så de sidste 3 år er spildt???????????????????

Jeg er i chok over, at man kan bortvises fra et praktiksted på en løgn.
Hende der startede rygtet om mig, er også blevet afvist, så det fik voldsomme konsekvenser for både hende og jeg.
Jeg håber, at de højere magter er vågne