Vi er en familie på 5 hvoraf vi har to blebørn.
Jeg har desværre fået det rigtigt skidt psykisk og er igang med udredning for angst og ptsd, derudover er jeg kommet på revalidering og får ikke ret meget udbetalt.
Min mand er lavtlønnet og har i den her (desværre efterhånden lange periode) været den bærende ift økonomi. Men men men... Han har fået indberettet forkert til skat og har derfor næsten intet fået udbetalt i denne måned (har mistet 6000 på for meget i skat). Dem får vi selvfølgelig tilbage, men desværre ikke med det samme.
Nu står vi i den situation at have haft nogle store uventede udgifter også (hvorfor rammer det altid de mest uheldige perioder). ?
Idag har jeg regnet på det og kan se, at resten af måneden har vi det der svarer til 60 kr om dagen til rådighed. Det meget nyt for os ikke at have mere at kunne bruge.
Så please hjælp (for nægter at gå i minus og tage lån), hvordan gør vi det ?
Hvad køber man ift mad når man er en familie på vores størrelse?
Hvad med benzin? (Vi bor på landet) kan man gøre noget der, ift. Når børnene skal til deres sport hentes fra vuggestuen (de mindste) ?
Tænker pasta, ris og kartofler er billigt nok, men hvad med tilbehør? Hvordan gøres det billigst muligt?
Ja bare kom med jeres bedste råd ift at leve for 60 kr om dagen
tænker det kan lade sig gøre.
Anmeld
Citér