Vi er ikk kærester men alligevel…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2024

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Simpelt sagt, så er du jo glad og tilfreds med den relation, I har nu. Hvis han skulle begynde at ses med andre, så ville jeres relation blive ændret, måske endda ophøre, og det ville gøre dig trist. Som du selv skriver, så deler I også noget af jer selv på det personlige plan, og skulle han ses/skrive med andre, så ville de også få noget af ham personligt. Ting han så måske ikke ville dele med dig, fordi han så allerede havde fortalt det til en anden. Derfor er du ikke ligeglad. 

Ud fra det du skriver, så lyder det til, at I er på bølgelængde, så prøv om ikke du kan stole på ham indenfor jeres arrangement. Måske han kunne finde på at smutte, hvis du blev for 'krævende'. 

Det er rigtig godt beskrevet. Det er dejligt lige at få sat tingene i perspektiv på en anden måde. Og ja du har helt ret. 

er sikker på det vil gøre det nemmere nu når jeg har noget mere forståelse. 

han er heldigvis meget forstående, for vi har heldigvis vendt den flere gange så der er klare linjer hele tiden. Og han har også sagt jeg bare skal sige hvis der er noget der plager mig. Jeg er blevet svigtet siden min barndom aå har generelt meget svært ved at stole på folk. Det er ikie kun ham, det er også venner og familie. Noget jeg arbejder meget med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2024

Cerenia

Anonym skriver:

Henviser lige til mit opslag lige over dit hvor jeg skriver at jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor jeg det sådan  

dermed ikke sagt at det du siger er forkert. For det kan selvfølgelig også være grunden. Det tror jeg dog ikke. 

Hvis han har sagt at han kun har sex med dig, må du jo vælge at have tillid til det ☺️

Anmeld Citér

19. januar 2024

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Hvis han har sagt at han kun har sex med dig, må du jo vælge at have tillid til det ☺️

Det er lidt det samme som af til en der har angst at det bare at vælge at lade være at være bange når der siges der ikie sker noret  

det er lettere sagt end bare gjort. Ikke så konstruktivt råd

Anmeld Citér

19. januar 2024

Cerenia

Anonym skriver:

Det er lidt det samme som af til en der har angst at det bare at vælge at lade være at være bange når der siges der ikie sker noret  

det er lettere sagt end bare gjort. Ikke så konstruktivt råd

Det forstår jeg godt ☺️ en løsning kan være at arbejde i terapi med hvorfor du har svært ved at stole på andre. Se en psykolog og dyk ned i årsagen hvorfor og få nogle værktøjer til at håndtere når du bliver nervøs/føler uro.

Hvis han vil være sammen med andre så er han det uanset om du bekymrer dig eller ej, om du kontrollerer ham eller ej, så hvis du kan arbejde med at finde tryghed i tilliden til ham og stole på at selv hvis han er sammen med andre, så skal du nok klare den så kommer du langt.  

Anmeld Citér

19. januar 2024

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Det forstår jeg godt ☺️ en løsning kan være at arbejde i terapi med hvorfor du har svært ved at stole på andre. Se en psykolog og dyk ned i årsagen hvorfor og få nogle værktøjer til at håndtere når du bliver nervøs/føler uro.

Hvis han vil være sammen med andre så er han det uanset om du bekymrer dig eller ej, om du kontrollerer ham eller ej, så hvis du kan arbejde med at finde tryghed i tilliden til ham og stole på at selv hvis han er sammen med andre, så skal du nok klare den så kommer du langt.  

Jeg har været i terapi som også hat hjulpet mig meget og givet mig en masse værktøjer jeg også bruger så kender også grunden til jeg har svært ved at stole på folk. 

Du har helt ret. Hvis han vil gøre det så gør han det uanset hvad. Vil dog lige sige jeg ikke kontrollerer ham. Har sat mine grænser op. Også det op til ham om det er noget han vil være i. Og det siger han jo at han vil.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.