Vi er ikk kærester men alligevel…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så du har ingen følelser for ham, du vil ikke være i et forhold med ham (hvad det så end indebærer for dig), han må ikke skrive med andre, du bliver jaloux og mistroisk. Kan godt forstå du er forvirret. 

Har du altid haft det sådan med mænd du har set, eller kun med ham. 

Spørg dig selv hvordan du definerer et forhold, for i mine ører lyder det som et forhold I har. Et forhold kan jo leves på mange måder - det behøver ikke være med målsætning om bryllup, flytte sammen og fællesøkonomi. 

Jeg har ingen kærligheds følelser for ham nej. 
han må gerne snakke og skrive med andre. Det genere mig ikke det mindste. Det er på det selsuelle plan der vil genere mig hvis han gør (som er det der irriterer mig jeg ikke bare kan være ligeglad med) 

for mig indebærer et kæreste forhold først og fremmest forelskelse og følelser. Derudover indebærer det tillid til hinanden (hvilket jeg jo tydeligvis ikke har), det indebærer at man inddrager hinanden i ens dagligdag og interesse for denne også. 

det er virkelig forvirrende for mig selv også. For ville virkelig ønske jeg bare kunne være ligeglad når jeg netop ikk ønsker noget seriøst med ham. Det er jeg bare ikke. 

men tænker jo det må ligge i noget manglende selvværd. Frygten for at det jeg giver ham seksuelt ikke er godt nok eller sådan noget. Selvom jeg jo så samtidig tænker at hvis det ikke var godt nok. Så havde han jo nok selv afsluttet det for længst. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Haha var ikke kun mig, der tænkte, at det lød som et forhold

Det er da godt du morer dig over det 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Tror faktisk godt jeg ved hvad det handler om nu. Sidder og skriver med fyren her idag om weekenden hvor vi skal ses da vi ikk har set hinanden i over en uge. 

Og snakker selvfølgelig om hvor meget vi glæder os til det seksuelle og også bare det at ses og hygge osv. 

grundpillen ligger i at vi har det super hyggeligt sammen og fantastisk sex. Men selvom det bare er sex og hygge og ikke et kæreste forhold. Så er det samtidig meget personligt. Så er det vigtigt at der netop ikk er andre. For er der det, så er det personlige væk også er man bare en brugsgenstand når nr x ikke lige har tid. 
vil gerne have der personlige og intime. Men vil ikke have det faste og seriøse. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Cerenia

Du er formentlig bare en af dem som ikke kan have et casual forhold. Fordi det piner dig meget med de tanker.

Jeg har selv casual forhold og hvis jeg tænker på at han er sammen med en anden så bliver jeg også jaloux men jeg har absolut ingen følelser for manden og vil ham ikke��

Vores følelsesliv skal man ikke altid forstå og det giver ikke altid mening. Hvis det stresser dig mere end jeres relation så ville jeg overveje om det var sundt at være i det. 
for mig selv så tænker jeg ikke over det aktivt, så gør mig intet. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Du er formentlig bare en af dem som ikke kan have et casual forhold. Fordi det piner dig meget med de tanker.

Jeg har selv casual forhold og hvis jeg tænker på at han er sammen med en anden så bliver jeg også jaloux men jeg har absolut ingen følelser for manden og vil ham ikke��

Vores følelsesliv skal man ikke altid forstå og det giver ikke altid mening. Hvis det stresser dig mere end jeres relation så ville jeg overveje om det var sundt at være i det. 
for mig selv så tænker jeg ikke over det aktivt, så gør mig intet. 

Henviser lige til mit opslag lige over dit hvor jeg skriver at jeg tror jeg har fundet ud af hvorfor jeg det sådan  

dermed ikke sagt at det du siger er forkert. For det kan selvfølgelig også være grunden. Det tror jeg dog ikke. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Kontrast

Off topic men har du spurgt om, om han er tilfreds med at have sådan en friends with benefits relation eller om han leder efter en kæreste? For jeg tror godt at jeg kunne forestille mig begge scenarier. Altså både et scenarie hvor det passede bedst ind i mit liv bare at have et uforpligtende forhold, men også et scenarie hvor jeg havde et uforpligtende forhold INDTIL at jeg mødte en, der var kæreste potentiale. Hvis nu han slet ikke søger en kæreste, men er okay med en relation som jeres, er det vel fint? 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Off topic men har du spurgt om, om han er tilfreds med at have sådan en friends with benefits relation eller om han leder efter en kæreste? For jeg tror godt at jeg kunne forestille mig begge scenarier. Altså både et scenarie hvor det passede bedst ind i mit liv bare at have et uforpligtende forhold, men også et scenarie hvor jeg havde et uforpligtende forhold INDTIL at jeg mødte en, der var kæreste potentiale. Hvis nu han slet ikke søger en kæreste, men er okay med en relation som jeres, er det vel fint? 

Ja han søger slet ikke kæreste overhovedet. Han kommer ligesom jeg selv fra et turbulent forhold og et dårligt brud. Så vi er meget på bølgelængde på det punkt. 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Kontrast

Anonym skriver:

Ja han søger slet ikke kæreste overhovedet. Han kommer ligesom jeg selv fra et turbulent forhold og et dårligt brud. Så vi er meget på bølgelængde på det punkt. 

Men så tænker jeg, at medmindre at han er i sådan en eksperimenterende fase, eller har en historik med at trives bedst med flere partnere, så giver det mening at stole på ham 

Anmeld Citér

18. januar 2024

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Men så tænker jeg, at medmindre at han er i sådan en eksperimenterende fase, eller har en historik med at trives bedst med flere partnere, så giver det mening at stole på ham 

Det kan jeg jo selvfølgelig ikke vide med sikkerhed. Men det er hverken noget han har sagt eller givet udtryk for. 

inderst inde ved jeg også godt at jeg bare bør stole på ham. Men som jeg beskriver så tror jeg at jeg har fat i den rette grund til hvorfor jeg ikke bare er ligeglad. 

Anmeld Citér

19. januar 2024

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Simpelt sagt, så er du jo glad og tilfreds med den relation, I har nu. Hvis han skulle begynde at ses med andre, så ville jeres relation blive ændret, måske endda ophøre, og det ville gøre dig trist. Som du selv skriver, så deler I også noget af jer selv på det personlige plan, og skulle han ses/skrive med andre, så ville de også få noget af ham personligt. Ting han så måske ikke ville dele med dig, fordi han så allerede havde fortalt det til en anden. Derfor er du ikke ligeglad. 

Ud fra det du skriver, så lyder det til, at I er på bølgelængde, så prøv om ikke du kan stole på ham indenfor jeres arrangement. Måske han kunne finde på at smutte, hvis du blev for 'krævende'. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.