Hvor meget tjener i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2024

CKJ

Profilbillede for CKJ

Jeg er pædagog, arbejder 33 timer og er på det man vil kalde slutløn. Jeg tjener omkring 30.000 om måneden brutto. Og så har vi jo en ok pensionsordning på omkring 14%. Det er i det offentlige. 
min mand tjener omkring 60000 og har fri bil. Så tilsammen er vi vel lidt over middelklassen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2024

nille

Profilbillede for nille

Tjener ca 60.000 inkl pension. Arbejder ca 35 timer pr uge. Er ansat i det private. 

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

CKJ skriver:

Det synes jeg lyder af meget udbetalt jeg er også pædagog, 33 timer og arbejder på mit 13. År og derfor på slutløn. Hvad er din bruttoløn?

Hvad får du da udbetalt?

Jeg tjekkede lige min lønseddel for december. Fast løn i alt lå på 27358 kr før skat. Efter skat 17954 kr.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Meheju

Profilbillede for Meheju

Jeg er sous chef i butik og får udbetalt ca 15000. Grundløn 25000,-

Manden er selvstændig og har ca 13000 udbetalt

Synts ikke det er meget

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

Pædagog 33 timer (på det første løntrin, stiger til maj, hvis det er vigtigt, det er jo ingenting man stiger )

25.859,77 kr før skat - 14.513,77 udbetalt

Jeg synes lønnen er aaalt for lav.

Min mand tjerner mere end dobbelt så meget som mig som entrepriseleder (kan ikke huske det præcis beløb)

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Hvad får du da udbetalt?

Jeg tjekkede lige min lønseddel for december. Fast løn i alt lå på 27358 kr før skat. Efter skat 17954 kr.

Bor du i København?

Anmeld Citér

13. januar 2024

Mom

Profilbillede for Mom

Miljømedarbejder i det offentlige. HK' er.

Arbejder 31 timer ugentlig, og har en bruttoløn på kr. 31.800, derudover pension.

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

Anonym skriver:

Bor du i København?

Ja

Anmeld Citér

13. januar 2024

ZRS

Profilbillede for ZRS

Er på barsel nu og havde sagt mit job op fordi jeg skulle flytte, så pt får jeg 18000 før skat. ��

Men som ansat i det offentlige som socialrådgiver med 8 års erfaring fik jeg før skat 34600 + pension.  Det var i Nordsjælland. Det får jeg nok ikke i Sdr Jylland når jeg skal have job igen. Og det er 37 timer. 

Anmeld Citér

13. januar 2024

Anonym

Jeg er lærer i en 80% stilling. Får ca 34.000 inden skat og så 17% til pension - dvs noget i retning af 5.000. Jeg har været uddannet i 10 år, så har stadig nogle løntrin til gode.

Udbetalt ligger det omkring 19.000 - men det kommer jo an på mange ting, hvor stort ens fradrag er.

Min mand er også lærer - han er ansat på 85%. 
Vi har valgt at arbejde mindre - og det kan man selvfølgelig også godt mærke økonomisk - men jeg tænker vi ligger i middelområdet, og vi kan fint få det til at løbe rundt - ingen store ferier og masser af genbrugs-shopping til børn og voksne

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.