MortilF skriver:
Efter at være kommet tilbage på arbejde, efter en yderst tiltrængt juleferie, kan jeg mærke trætheden komme snigende. Lidt for hurtigt efter min mening.
Jeg arbejder i vuggestue og ja, nogle dage er "ren overlevelse". Hele denne uge har jeg været virkelig træt, stort set hele tiden.
Når mit vækkeur ringer om morgenen, har jeg mest lyst til at slukke for det, lægge mig om på siden igen og sove videre. Det gør jeg selvfølgelig ikke.
Jeg er træt allerede inden jeg møder på arbejde og det bliver kun værre i løbet af dagen. Hvis det var tilladt, havde jeg glædeligt lagt mig i en af børnenes senge og sovet en lur. Det gør jeg selvfølgelig heller ikke.
Når jeg får fri, vil jeg gerne gå en tur, tage op i centeret at kigge eller finde noget at gå til. Energien er bare væk og det eneste jeg har lyst til, er at ligge på min seng, med en bog eller lukkede øjne.
Vi går oftest i seng mellem 21.15 og 22 og jeg står normalt op mellem 6 og 6.30. Så jeg burde jo sove nok.
Er der andre, der har det på samme måde, eller er det bare mig?
Har du fået tjekket dine vitamin niveauer?
Altså jern, B12, zink, d vitamin osv.?
Jeg havde det på samme måde, men efter at jeg er opstartet på, immuno multivitamin, C vitaminer, jern, d vitaminer og fiskeolie, så er trætheden næsten væk.