Hvad var det som gav mening i forhold til din datters udredning og din egen? Spørger blot af nysgerrighed... min mand har ADHD og er udredt.. men vi har en søn og en datter som er nat og dag... og der er nogle fællestræk ved sønnen...
Altså, er det mig du spørger?
Tænker der var meget som gav mening for mig da jeg fandt ud af mere om adhd, som gjorde jeg selv blev udredt. Faktisk før mit barn, da jeg kunne komme hurtigere til. Det var bare generelt en masse ting, som pludselig gav mening.
Hvorfor jeg altid var så træt. Hvorfor jeg alligevel ikke kunne sove om aften. De 1000 tanker på én gang. Hvorfor jeg nemmere kunne skifte mellem godt humør og dårligt humør. Hvordan jeg generelt tænker, spiser, sover, bevæger mig, altid har gang i 1000 ting på en gang, har svært ved at færdiggøre ting som er kedelige, har svært ved at bevare koncentrationen omkring ting jeg ikke synes er spændende, hvordan jeg kan hyperfokusere på ting som er spændende for mig osv.
Jeg har aldrig været vild eller udadreagerende; men mit hoved har været hyperaktivt og min krop nok også, men gik til meget sport som barn, som nok har lagt en dæmper på den del.
Anmeld
Citér