Jeg tror desværre, at du har ret i, at en del af problemet ligger hos dig, for jeg kender det selv. Jeg er lige nu fuldstændig vild med en mand, som simpelthen ikke er godt selskab. Han behandler mig ikke ordentligt. Det er godt nok et nyt bekendtskab, men han er meget svingende i sin kontakt og interesse. Han har villet og ikke villet, og villet at det bare skulle være sex og så villet, at det skulle være noget mere, undervejs valgt sin ekskæreste i stedet for, for så at forlade sin ekskæreste igen for min skyld osv. Og mine venner fortæller mig, at han virkelig ikke er sund og jeg føler mig overhovedet ikke respekteret eller prioriteret. Og jeg er 110 procent sikker på, at hvis jeg havde haft bedre selvværd og selvtillid - i det hele taget hvilet mere i mig selv, så havde jeg ikke fundet mig i den behandling. (Og jeg synes heller ikke, at du skal finde dig i den egoistiske behandling, som din kæreste udsætter dig for) Men i mit tilfælde, synes jeg desværre stadig, at ham fyren, jeg er tiltrukket af, er super spændende, men det er så også det eneste, han er : Spændende. Ikke sund, respektfuld eller omsorgsfuld.
Anmeld
Citér