Ja, det samme her, vi var også sammen ca 7 år inden vi fik børn....
DEt gør en foskel, men man ved jo man de første år skal opgive meget af sin fritid og hellige sig familien.
Men man skal også holde som par, men hvis i er ude en gang om ugen er det også temmeligt meget i mine øjne, så det burde give jer alle tiders chance for at være "kærester" igen
.
Vi er også begyndt at gå mere ud..det vil sige 1 gang om måneden i stedet for slet ikke
For det første fordi jeg simpelthen ikke har lyst til at en fremmed skal passe vores børn, kan ikke forene mig med tanken endnu selv om vi snakker meget om det.
Og så fordi vi jo ikke vil spørge svigerne for tit. det er også synd selv om de oftest siger ja.
Har mange krav til en barnepige der skal passe 2 så små børn, nok derfor vi ikke er kommet længere.
1-ingen rygning i huset- skal man ud skal alarmerne med ud
2- skal kunne alm første hjælp-VIGTIGT krav for mig, vil ikke efterlade mine børn til fremmede hvis de ikke kan hjæpe vil ulykker.
3- skal have passet børn før på ca samme alder
4- skal være over 15 år, gerne meget mere
5- ingen kærester efter kl 22
Såååå, du kan nok se de skal efterleve lidt, og synes det er fair krav.
Ved der er en i byen der anoncerede engang, men sedlen er væk nu..en studerende på 24 år..perfekt til små børn:-)
Vi ville gerne ud mindst 1 gang om måneden så vi over kraftigt at hænge en seddel op ved købmanden
Godt i arbejde på hinanden, det kunne mange nok lære af så man ikke kører sur i daglige ting konstant.