Julefrokost med firmaet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.157 visninger
31 svar
59 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. december 2023

Anonym trådstarter

Det er ved at være tid til julefrokost med mit arbejde, har arbejdet der i 6 år, og det er faktisk første gang jeg bliver inviteret med til julefrokost, føler mig lidt som det sorte får på jobbet, er feks aldrig med til personalemøder, hvilke mine kollegaer er, der var ingen tillykke ønskninger da jeg fik barn, først da jeg vendte tilbage efter 1 års barsel. fik jeg en gave af chefen.

Mit dilemma er; at jeg er lidt ramt af forkølelse/måske virus, dog gør halsen ikke så ondt mere, men jeg har det virkelig dårligt med at melde afbud, da jeg jo endelig blev spurgt, og vil jo gerne vise jeg vil fællesskabet, men på den anden side, er jeg nervøs for at sidde selv det meste af aftenen Nogle råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2023

Panther

Profilbillede for Panther
Anonym skriver:

Det er ved at være tid til julefrokost med mit arbejde, har arbejdet der i 6 år, og det er faktisk første gang jeg bliver inviteret med til julefrokost, føler mig lidt som det sorte får på jobbet, er feks aldrig med til personalemøder, hvilke mine kollegaer er, der var ingen tillykke ønskninger da jeg fik barn, først da jeg vendte tilbage efter 1 års barsel. fik jeg en gave af chefen.

Mit dilemma er; at jeg er lidt ramt af forkølelse/måske virus, dog gør halsen ikke så ondt mere, men jeg har det virkelig dårligt med at melde afbud, da jeg jo endelig blev spurgt, og vil jo gerne vise jeg vil fællesskabet, men på den anden side, er jeg nervøs for at sidde selv det meste af aftenen Nogle råd?

Æææh, hvorfor bliver du aldrig inviteret med til ting? Det lyder vildt mærkeligt! 

Anmeld Citér

1. december 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Du har været der i 6 år og aldrig været inviteret med til personale møder? 

Hvad er grunden til at du aldrig bliver inviteret? Og er du den eneste?

Anmeld Citér

1. december 2023

Anonym trådstarter

Jeg aner det virkelig ikke

Anmeld Citér

1. december 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg aner det virkelig ikke

Er du ansat under særlige vilkår, eller har du en helt anden jobfunktion end resten? Hvad er ledelsens begrundelse? 

Anmeld Citér

1. december 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Er du ansat under særlige vilkår, eller har du en helt anden jobfunktion end resten? Hvad er ledelsens begrundelse? 

Nej det er jeg ikke.

Har endnu ikke bragt det på banen, er nok lidt konfliktsky, passer bare mit arbejde, og det er ikke fordi jeg er den stille mus, har råbt op da feks min chef havde glemt at indberette min barsel, og der har også værer andre ting, hvor jeg har sagt fra.

Anmeld Citér

1. december 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Nej det er jeg ikke.

Har endnu ikke bragt det på banen, er nok lidt konfliktsky, passer bare mit arbejde, og det er ikke fordi jeg er den stille mus, har råbt op da feks min chef havde glemt at indberette min barsel, og der har også værer andre ting, hvor jeg har sagt fra.

Men er det ikke normalt at alle deltager i Personalemøde? Det er jo der man snakker om mange ting 

Anmeld Citér

1. december 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Der er vel mødepligt til p-møder? 

Anmeld Citér

1. december 2023

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Der er vel mødepligt til p-møder? 

Det kræver at man bliver informeret om det, er jeg aldrig blevet, og er der efterhånden hvor jeg har ondt i maven, over at blive holdt ude det meste af tiden, det er vel en form for mobning? Skal siges jeg er ikke ung, er 44 år, og har været på arbejdsmarkedet siden jeg var 16 år, og har aldrig oplevet ligende.

Anmeld Citér

1. december 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Anonym skriver:

Det kræver at man bliver informeret om det, er jeg aldrig blevet, og er der efterhånden hvor jeg har ondt i maven, over at blive holdt ude det meste af tiden, det er vel en form for mobning? Skal siges jeg er ikke ung, er 44 år, og har været på arbejdsmarkedet siden jeg var 16 år, og har aldrig oplevet ligende.

Har i ikke kalender? Års/månedplaner? 

Man skal jo ikke inviteres til Personalemøde. Hvis du ikke har været til et eneste, ligner det jo at du ikke interessere dig for at deltage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.