Hpv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Lillehjerte skriver:

Mine børn er ikke så store endnu. Men de får ikke valget så længe de er under 15.

I dit tilfælde, er barnet selv for? For så kan I jo vente til netop 15 år, hvor barnet er sundhedsmæssigt myndig og selv kan bestemme hvad der skal ske med kroppen

Hun har ikke rigtig nogen holdning til det… 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2023

Hanspige

Omsorgsgiver skriver:

Han er bange for bivirkningerne. Og så har han jo hørt om alle de der skræk historier om piger der virkelig blev hårdt ramt af grimme bivirkninger i sin tid desværre… 

Som viste sig ikke at være rigtig..

https://videnskab.dk/krop-sundhed/dansk-hpv-skandale-afblaest-piger-blev-ikke-syge-af-vaccinen/

Anmeld Citér

7. november 2023

321

Profilbillede for 321
Omsorgsgiver skriver:

Og lige et spørgsmål mere. Ville I lade jeres børn vaccinere selvom jeres mand/kæreste ikke er FOR vaccinen?? Han har “givet mig lov”, men jeg føler at det er forkert, og at det er en form for overgreb jeg gør på ham, når jeg ved, at han inderst inde ikke ønsker, at vores børn skal have den.

Han er godt klar over at jo før de får vaccinen, jo bedre ? Den skal jo helst gives før den seksuelle debut.
Og er de først er fyldt 16 år, så kan de ikke nøjes med to stik, så skal de have 3 stik, hvis de vælger at blive vaccineret efter de er fyldt 16 år. Og efter de fylder 18 år skal de selv betale hvis det er. 

Anmeld Citér

7. november 2023

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Omsorgsgiver skriver:

Til jer hvis børn har fået vaccinen. Havde I spurgt jeres barn først om de ville have den eller ej?? Og det gælder både drenge og piger. Eller tog I dem bare med til lægen uden, at de groft sagt havde noget valg??

her kommer alle 3 drenge til at få den..

det er os som voksne der tager sådanne beslutninger indtil de er gamle nok til at forstå alvoren af valget.. og det er man ikke som 12-årig- heller ikke selvom man virker fornuftig og voksen for sin alder..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.