Hpv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.904 visninger
23 svar
27 synes godt om
6. november 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Til jer hvis børn har fået vaccinen. Havde I spurgt jeres barn først om de ville have den eller ej?? Og det gælder både drenge og piger. Eller tog I dem bare med til lægen uden, at de groft sagt havde noget valg??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Omsorgsgiver skriver:

Til jer hvis børn har fået vaccinen. Havde I spurgt jeres barn først om de ville have den eller ej?? Og det gælder både drenge og piger. Eller tog I dem bare med til lægen uden, at de groft sagt havde noget valg??

Ja, ligesom alle andre vacciner er der intet valg. 

Anmeld Citér

6. november 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Og lige et spørgsmål mere. Ville I lade jeres børn vaccinere selvom jeres mand/kæreste ikke er FOR vaccinen?? Han har “givet mig lov”, men jeg føler at det er forkert, og at det er en form for overgreb jeg gør på ham, når jeg ved, at han inderst inde ikke ønsker, at vores børn skal have den.

Anmeld Citér

6. november 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, begge mine børn har fået den uden noget valg - de er 14 1/2 år og 16 år. De ved godt, at det er for forebyggelse af kræft. De har heller ikke haft noget valg på de andre vaccinationer

Anmeld Citér

6. november 2023

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Omsorgsgiver skriver:

Og lige et spørgsmål mere. Ville I lade jeres børn vaccinere selvom jeres mand/kæreste ikke er FOR vaccinen?? Han har “givet mig lov”, men jeg føler at det er forkert, og at det er en form for overgreb jeg gør på ham, når jeg ved, at han inderst inde ikke ønsker, at vores børn skal have den.

Prøv at vende den om. Hvordan ville du have det, hvis du ikke gav den og de udviklede f.eks. livmoderhalskræft som de kunne være forskånet for? 

Anmeld Citér

6. november 2023

*.*

Profilbillede for *.*
Mor til 3 + en engel

Mine børn følger børne vaccine programmet. 
har talt med min søn om det og forklaret ham hvad det beskytter mod. Han har lige fået sin sidste HPV

Anmeld Citér

6. november 2023

Flnad84

Begge mine drenge har fået den - jeg spurgte ikke. Det skulle de bare - ligesom alle de andre vaccinationer i programmet.

Anmeld Citér

6. november 2023

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg snakkede med vores datter om det og anbefalede det, men jeg pressede hende ikke. Hun var 14 år, og valgte at tage vaccinen.

Anmeld Citér

6. november 2023

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Min søn har godt nok ikke fået den endnu. Men han får ikke et valg. Det er for hans eget bedste ligesom de andre vacciner i børnevaccinationsprogrammet.

Anmeld Citér

6. november 2023

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Havde ikke set denne del af spørgsmålet.  

nej hvis hans far var mod vaccinen så ville jeg ikke give ham den. Når det kommer til vacciner så er jeg for at et nej vægter højere end et ja. Heldigvis er han for vaccineprogrammet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.