Hpv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2023

Baby.mamma

Omsorgsgiver skriver:

Og lige et spørgsmål mere. Ville I lade jeres børn vaccinere selvom jeres mand/kæreste ikke er FOR vaccinen?? Han har “givet mig lov”, men jeg føler at det er forkert, og at det er en form for overgreb jeg gør på ham, når jeg ved, at han inderst inde ikke ønsker, at vores børn skal have den.

Det ville jeg aldrig gøre, og det ville være skilsmissegrundlag. En vaccine kan aldrig tages tilbage, den kan derimod altid gives.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2023

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Baby.mamma skriver:

Det ville jeg aldrig gøre, og det ville være skilsmissegrundlag. En vaccine kan aldrig tages tilbage, den kan derimod altid gives.

Ja, men den kan jo godt gives “ for sent” ??

Hvad ville du gøre i min situation?? 

Anmeld Citér

6. november 2023

321

Profilbillede for 321
Omsorgsgiver skriver:

Til jer hvis børn har fået vaccinen. Havde I spurgt jeres barn først om de ville have den eller ej?? Og det gælder både drenge og piger. Eller tog I dem bare med til lægen uden, at de groft sagt havde noget valg??

Min mor døde af livmoderhals kræft for mange år siden. Så det har aldrig været til diskussion hjemme hos os om hvorvidt de skal have vaccinen eller ej. Og der er heller aldrig blevet stillet spørgsmål til det. Min den ældste bad selv om at få det første stik så snart det var muligt. Jeg Har selv fået vaccinen i tidernes morgen. 

Anmeld Citér

7. november 2023

B&J

Ja jeg fortalte min søn om vaccinen og min søn sagde hurtig ja tak 

Og især fordi en af drenge i hans klasse har mistet hans mor for lidt over 1år siden pga hun aldrig fik HPV vaccinen

Anmeld Citér

7. november 2023

Jixy

Profilbillede for Jixy
Omsorgsgiver skriver:

Ja, men den kan jo godt gives “ for sent” ??

Hvad ville du gøre i min situation?? 

Nu ved jeg ikke om det er prøvet eller hvorfor din mand er imod vaccinen, men kan det være en ide at tage ham med til lægen, så han kan blive forklaret hvorfor man skal have vaccinen - måske det kan hjælpe på hans modstand.

Evt. med noget fakta i form af hvor mange der bliver syge med noget der kunne være undgået.

Anmeld Citér

7. november 2023

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Jixy skriver:

Nu ved jeg ikke om det er prøvet eller hvorfor din mand er imod vaccinen, men kan det være en ide at tage ham med til lægen, så han kan blive forklaret hvorfor man skal have vaccinen - måske det kan hjælpe på hans modstand.

Evt. med noget fakta i form af hvor mange der bliver syge med noget der kunne være undgået.

Jeg har virkelig prøvet alt og forklaret alt osv. og lige lidt hjælper det.. kommet med ideer og forslag. Det er som at snakke til en dør

Anmeld Citér

7. november 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Men hvorfor er han imod vaccinen?

Anmeld Citér

7. november 2023

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Ønskebaby1987 skriver:

Men hvorfor er han imod vaccinen?

Han er bange for bivirkningerne. Og så har han jo hørt om alle de der skræk historier om piger der virkelig blev hårdt ramt af grimme bivirkninger i sin tid desværre… 

Anmeld Citér

7. november 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Mine børn er ikke så store endnu. Men de får ikke valget så længe de er under 15.

I dit tilfælde, er barnet selv for? For så kan I jo vente til netop 15 år, hvor barnet er sundhedsmæssigt myndig og selv kan bestemme hvad der skal ske med kroppen

Anmeld Citér

7. november 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Omsorgsgiver skriver:

Han er bange for bivirkningerne. Og så har han jo hørt om alle de der skræk historier om piger der virkelig blev hårdt ramt af grimme bivirkninger i sin tid desværre… 

Men mange af de "bivirkninger" viste sig jo slet ikke at være være bivirkninger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.