Størrelsen eller gørelsen igen igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Jeg personligt har ikke lyst til at gå ned i størrelse. Så en mindre penis hos en ny ville være skuffende. 

Det er da et input, men da vi ikke ved noget som helst i øvrigt bliver det lidt stereotypt meningsløst.

Fint at du er tilfreds, tænker jeg?

Det har måske også ændret lidt på præmisserne for diskutionen at OP viste sig at være en mand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg personligt har ikke lyst til at gå ned i størrelse. Så en mindre penis hos en ny ville være skuffende. 

Nu ved vi jo ikke, hvilket format du er vant til, så dit udsagn siger ikke så meget. Man kan jo bare ønske for dig og en evt. potentiel kommende partner, at du ikke vil skuffes. Det kunne også have været interessant at vide, om en evt. umiddelbar skuffelse ville være tilstrækkelig årsag til at vælge en i øvrigt dejlig, begavet, empatisk osv. osv. mand fra. 

Hvad ville du mon som mor til en usikker teenagedreng sige, hvis han var bange for at være en skuffelse for en pige, der var “bedre vant”? Du ville jo ikke med overbevisning kunne sige, at det ikke betød noget, hvordan han var udrustet. 

Det er tankevækkende, at vi i en tid, hvor der gøres op med objektificeringen af kvinder og det ekstreme fokus på absurde kropsidealer, kan støde på sådanne udsagn fra kvinder om mænd. Vi har i årevis sat massivt ind for at overbevise de unge piger om, at de er fine og værdifulde, som de er skabt - husker nogen også at fortælle det samme til de unge mænd, så de ikke udsættes for sårende oplevelser med skuffede kvinder eller kommer til at lide under vrangforestillinger om, at det er normen, at størrelsen på deres penis har en afgørende indflydelse på deres muligheder for at finde en partner? 

Anmeld

12. oktober 2023

Anonym

Mor og meget mere skriver:

Nu ved vi jo ikke, hvilket format du er vant til, så dit udsagn siger ikke så meget. Man kan jo bare ønske for dig og en evt. potentiel kommende partner, at du ikke vil skuffes. Det kunne også have været interessant at vide, om en evt. umiddelbar skuffelse ville være tilstrækkelig årsag til at vælge en i øvrigt dejlig, begavet, empatisk osv. osv. mand fra. 

Hvad ville du mon som mor til en usikker teenagedreng sige, hvis han var bange for at være en skuffelse for en pige, der var “bedre vant”? Du ville jo ikke med overbevisning kunne sige, at det ikke betød noget, hvordan han var udrustet. 

Det er tankevækkende, at vi i en tid, hvor der gøres op med objektificeringen af kvinder og det ekstreme fokus på absurde kropsidealer, kan støde på sådanne udsagn fra kvinder om mænd. Vi har i årevis sat massivt ind for at overbevise de unge piger om, at de er fine og værdifulde, som de er skabt - husker nogen også at fortælle det samme til de unge mænd, så de ikke udsættes for sårende oplevelser med skuffede kvinder eller kommer til at lide under vrangforestillinger om, at det er normen, at størrelsen på deres penis har en afgørende indflydelse på deres muligheder for at finde en partner? 

Jeg tænker nu ikke, det er så meget anderledes, end hvis man valgte en person fra af andre grunde. Man skal ikke leve sammen med nogen, man ikke ønsker at være sammen med, og om årsagen er 1 eller 25, om det er en høj hårgrænse, som slukker ens lyst eller om det er noget helt andet, det må hver mand om. Men det handler om, at man fortæller vedkomne det på en pæn og respektfuld måde, og man behøver ikke påpege den direkte årsag, der findes mange fine måder at fortælle, at man ikke ønsker et forhold på eller hvad det nu kan være. 

Hvad andre FØLER om en persons krop, skal forhåbentlig aldrig trække en tråd til, hvad en person føler om sin EGEN krop. Følelser foregår indeni, og derfor ville min skuffelse ikke have indflydelse på en persons værdighed eller syn på sig selv. 

Men for lige at svare på noget af det, du benævner, nej, jeg ville ikke vælge en ellers dejlig, begavet, empatisk mand fra af den grund, nej. 

Anmeld

12. oktober 2023

Anonym

Christian Darcy skriver:

Det er da et input, men da vi ikke ved noget som helst i øvrigt bliver det lidt stereotypt meningsløst.

Fint at du er tilfreds, tænker jeg?

Det har måske også ændret lidt på præmisserne for diskutionen at OP viste sig at være en mand 

Tsk, kommer sgu egentlig ikke bag på mig, nu du siger det.

Anmeld

12. oktober 2023

Hanspige

Anonym skriver:

Kan det tænkes at dem der siger at størrelse intet betyder er fordi de måske aldrig har oplevet en VIRKELIG lille tissemand? Altså som i virkelig lille.

En gennemsnitlig kaldes for nogen personer for lille.

Jeg har selv oplevet en diller der var nærmest ikke-eksisterende,  og det er ikk en joke. Er ikke kræsen, men det gik simpelhen ikk og kunne ikke være i et forhold sex hvor penetration aldrig kunne blive en mulighed.

Men nu var det ikke det du spurgte om, ville bare belyse den mulighed, at dem der siger de er ligeglade, måske aldrig har oplevet en virkelig lille tissemand.

Jo jeg har været sammen med en mand med en meget lille tissemand. Han havde vist det man kalder mikro penis. 

Tilgengæld havde en tunge som en slagterhund, var klar over sin udfordring og derfor blev der brugt et sleeve.  

Hvor der er vilje er der vej

Anmeld

13. oktober 2023

Anonym

Åhhhhh mænd altså.....

Jeg har meget få gange haft sex med mænd, der var for store til mig. Det var bare ikke rart og ikke særligt sjovt og kun engangs-fornøjelser. Man går ikke tilbage til en fuser. Tror min mand har en af de mindre, jeg har været udsat for, men han er mit livs bedste sex. Han ved bare, hvordan sådan en skal bruges ... Og han har ikke manglet bejlere før han mødte mig...

Anmeld

12. december 2023

NumseSMAG

Den her debat er henvendt til de kvinder som mener det når de siger at det ikke kommer an på størrelsen men gørelsen, og altså ikke henvendt til de kvinder som kun siger det for at være søde mod mænd (ikke skrevet for at træde nogen over fødderne)

Hvordan kan i kvinder som er ligeglade med størrelsen og som har prøvet en stor pik, være tilfreds med en mindre pik når de fleste andre kvinder helst vil have en større eller en stor pik?

Har i aldrig tænkt efter at have prøvet en stor pik at i ikke vil tilbage til en mindre pik netop fordi den store pik fylder jer mere ud og rammer flere punkter i skeden?

Jeg ved godt at kvinder i enkelte tilfælde kan være ligeglad med størrelsen i starten af et forhold fordi hun er forelsket og fokuserer på andre ting, men når forelskelsen så har lagt sig kan det jo lige pludselig godt blive en issue for nogen kvinder. 

Jeg er klar over at sex ikke kun handler om penetration, men det er nu engang en vigtig del og det kan god oralsex ikke altid erstatte

Jeg ser frem til Jeres ærlige svar og anonyme svar er .

Anmeld

30. januar 2024

NumseIncest

Anonym skriver:

Nej, det er jeg bestemt ikke. Det er ikke derfor jeg skriver herinde.  

Jeg har bare haft dårlige oplevelser med kvinder, men flest gode heldigvis da. 

Nu er jeg ikke kvinde, så svært at sige hvilke punkter i har i skeden, men jeg har læst en del debatter omkring størrelsen, hvor der er kvinder der skriver at når de er sammen med en stor pik, så rammer den bare flere dejlige steder i skeden som en almindelig pik ikke gør og det lyder da meget logisk. 

Jo, jeg accepterer svarerne og tror på det i skriver og sætter pris på alle dem der har svaret herinde, men fordi jeg har haft dårlige oplevelser med kvinder har jeg svært ved at overbevise mig selv om at det i siger er sandt. 

Hahahaha stor pik rammer de rigtige punkter i tissekonen sorry du helt væk ..KAN FORTÆLLE UD FRA ERFARING at din pegefinger ja PEGEFINGER RAMMER DET PUNKT SOM SENDER KVINDE I KROPSRYSTENDE ORGASME wooow første gang jeg oplevet det er til dato det SMUKKESTE JEG TIL DATO HAR OPLEVET og ja tro det eller ej men jeg valgte at tilsidesætte mit EGET BEHOV endda selvom jeg ikke havde været med en kvinde i MEGET MEGET længe som i meget længe ...og valget tog jeg FAKTISK få minutter fra at vi ville have haft sex MEN ET ELLER ANDET sagde at NEJJJ VED DU HVAD LIGE PRÆCIS HENDE HER HUN FORTJENER JAA FORTJENER AT FÅ SÅDEN EN OPLEVELSE AT EN ANDEN PERSON GJORDE ARBEJDE FRA START TIL SLUT da hun havde været i forhold gennem 7år med en (mand) person som Kun rørt hende mellem benene 2 sek før han lagde sin kæmpe krop ovenpå hende Pumpede løs 2 min tømt sig i hende vende dig rundt og sov og efterlod hende liggende med på ryggen hver gang og hans ulækker sæd rendende ud af hende som resulterede i 3 børn på syv år og det var tydeligt for da vi så skulle til at Prøve du berøring eller lignende SÅÅ VAR HUN SOM EN LILLE JOMFRU SKOLEPIGE SOM JA TRO DET ELLER EJ GEMT SIT ANSIGT UNDER DYNE FØRSTE GANG HUN RØRT MIN PENIS HVOR JEG BARE TÆNKT OK JAMEN SÅ SKAL HUN DA BARE GIVE SIG TID SÅ TRAK MIN BUKSER NED OM KNÆ OG LOD SÅÅ ELLERS HENDE RØRE LØS ANDET BLEV DET IKKE TIL ...MEN TILBAGE TIL DAGEN FÅ MINUTTER FRA JEG SKULLE HAVE SEX FOR FØRSTE GANG I GODT OG VEL 1 ÅR JAA 1 ÅRRRR SAGDE EN STEMME I MIG ST DET FORTJENER HUN OG IGEN LÅ HUN NU MED EN PUDE FOR ANSIGTET jeg begyndt så at berøring/indføre finger i hende dejlig tissekone men efter længere tid så kunne jeg sagtens fornemme på vejrtrækning at hvis jeg forsætte som jeg gjorde kunne jeg blive ved til imorgen uden resultat OG SÅ SOM ET LYN FRA EN KLAR HIMMELEN kom jeg tilfældigvis i tanke om et par artikler og flere sexologer samt forum om kvinde kroppen som jeg nok som den eneste i hele min omgangskreds ren faktisk af interesse studere og belæst hvordan kvinde kroppen var/er og såå kom jeg i tanke om det kapitel (g-punkt) at det ren faktisk lykkedes allerførste gang jeg indførte min PEGEFINGER og bøjede finger halvvejs inde til en reaktion ud over det normale og så forsatte jeg 1-2-3 minutter hvor hendes vejrtrækning og hele kroppen spændt op trak sig mere og.mere sammen og lige før eksplosion så lukkede stramme hele hende tissekonen rundt om min pegefinger også greb hun fat i sove kanten lige i det sekund hun BOGSTAVELIGT TALT EKSPLODERER som i eksploderer I ren ekstase i himmelen i 5 minutter lå hun helt stille uden et ord ...OMGGGGG det var seriøst sååå smuk oplevelse at jeg ren faktisk svævede hjem med følelsen af at vi havde haft det mest vidunderlige sex hele natten det gab mig alt wooow

Anmeld

31. januar 2024

Baby.mamma

Hahahaha stor pik rammer de rigtige punkter i tissekonen sorry du helt væk ..KAN FORTÆLLE UD FRA ERFARING at din pegefinger ja PEGEFINGER RAMMER DET PUNKT SOM SENDER KVINDE I KROPSRYSTENDE ORGASME wooow første gang jeg oplevet det er til dato det SMUKKESTE JEG TIL DATO HAR OPLEVET og ja tro det eller ej men jeg valgte at tilsidesætte mit EGET BEHOV endda selvom jeg ikke havde været med en kvinde i MEGET MEGET længe som i meget længe ...og valget tog jeg FAKTISK få minutter fra at vi ville have haft sex MEN ET ELLER ANDET sagde at NEJJJ VED DU HVAD LIGE PRÆCIS HENDE HER HUN FORTJENER JAA FORTJENER AT FÅ SÅDEN EN OPLEVELSE AT EN ANDEN PERSON GJORDE ARBEJDE FRA START TIL SLUT da hun havde været i forhold gennem 7år med en (mand) person som Kun rørt hende mellem benene 2 sek før han lagde sin kæmpe krop ovenpå hende Pumpede løs 2 min tømt sig i hende vende dig rundt og sov og efterlod hende liggende med på ryggen hver gang og hans ulækker sæd rendende ud af hende som resulterede i 3 børn på syv år og det var tydeligt for da vi så skulle til at Prøve du berøring eller lignende SÅÅ VAR HUN SOM EN LILLE JOMFRU SKOLEPIGE SOM JA TRO DET ELLER EJ GEMT SIT ANSIGT UNDER DYNE FØRSTE GANG HUN RØRT MIN PENIS HVOR JEG BARE TÆNKT OK JAMEN SÅ SKAL HUN DA BARE GIVE SIG TID SÅ TRAK MIN BUKSER NED OM KNÆ OG LOD SÅÅ ELLERS HENDE RØRE LØS ANDET BLEV DET IKKE TIL ...MEN TILBAGE TIL DAGEN FÅ MINUTTER FRA JEG SKULLE HAVE SEX FOR FØRSTE GANG I GODT OG VEL 1 ÅR JAA 1 ÅRRRR SAGDE EN STEMME I MIG ST DET FORTJENER HUN OG IGEN LÅ HUN NU MED EN PUDE FOR ANSIGTET jeg begyndt så at berøring/indføre finger i hende dejlig tissekone men efter længere tid så kunne jeg sagtens fornemme på vejrtrækning at hvis jeg forsætte som jeg gjorde kunne jeg blive ved til imorgen uden resultat OG SÅ SOM ET LYN FRA EN KLAR HIMMELEN kom jeg tilfældigvis i tanke om et par artikler og flere sexologer samt forum om kvinde kroppen som jeg nok som den eneste i hele min omgangskreds ren faktisk af interesse studere og belæst hvordan kvinde kroppen var/er og såå kom jeg i tanke om det kapitel (g-punkt) at det ren faktisk lykkedes allerførste gang jeg indførte min PEGEFINGER og bøjede finger halvvejs inde til en reaktion ud over det normale og så forsatte jeg 1-2-3 minutter hvor hendes vejrtrækning og hele kroppen spændt op trak sig mere og.mere sammen og lige før eksplosion så lukkede stramme hele hende tissekonen rundt om min pegefinger også greb hun fat i sove kanten lige i det sekund hun BOGSTAVELIGT TALT EKSPLODERER som i eksploderer I ren ekstase i himmelen i 5 minutter lå hun helt stille uden et ord ...OMGGGGG det var seriøst sååå smuk oplevelse at jeg ren faktisk svævede hjem med følelsen af at vi havde haft det mest vidunderlige sex hele natten det gab mig alt wooow

Vildt, hvis du aldrig har haft sådan en oplevelse med en kvinde før. Det er resultatet af at man faktisk har sex (sammen) med kvinden, og giver plads til hendes nydelse. Vi kan sagtens, os kvinder, og vi "fortjener" det lige så meget som manden (mærkeligt ordvalg i øvrigt). Men skønt for dig, at du fik den oplevelse med i bagagen. Hun bliver forhåbentlig ikke den sidste, du giver sådan en omgang

Anmeld

31. januar 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Jeg tror fornøjelsen ved at skrive posten var mindst lige så stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.