Regler i forbindelse med trekant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2023

Anonym

Ting at tale om: 

Stop ord - pause ord 

Hvem må komme hvor 

Er oral okay?

Er kys okay?

Anal? 

Skal de to mænd røre ved hinanden? /de to damer 

Hvilke stillinger? F.eks. sandwich og eiffel tårnet oa. 

Kondom . 

Ja, jeg har stor erfaring med flere slags trekanter. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Det du beskriver er en mand der i den grad mangler selvtillid mht størrelsen af sin penis. Hvad med en svingerklub… så kan du teste af hvordan han har det og reagerer når andre mænd (måske flottere og mere trænede) kigger på dig, og du kigger på dem. 
I kan jo lægge et billede op og skrive “må ikke være flottere” . Han virker meget usikker og det er altså ikke et godt udgangspunkt. Seriøst … du må ikke bruge en større dildo? Hvem pokker køber en dildo og beder om en lille en. 

"Hvem pokker køber en dildo og beder om en lille en"

Mener du at hvis man anskaffer sig en dildo så SKAL den være større end mandens pik, eller også skal en dildo bare altid være stor for ellers er der ingen grund til at have en dildo?

Jeg har aldrig ejet en dildo, men skulle jeg investere i en ville jeg være tilfreds med en dildo i normal størrelse. 

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Din mand er usikker omkring størrelsen på sin penis, og det lader egentligt ikke til at være helt uden grund. Du er jo skuffet, fordi du ikke må være sammen med en med en større penis - er det ikke fordi, du gerne vil have en større penis?

For mig lyder en trekant som et meget risikofyldt foretagende med den slags usikkerheder...

Jeg ønsker ikke min kæreste har en større pik, men skulle vi have en trekant med en ekstra mand, ville jeg da godt have testet en lidt større pik. Det ville også fuldende min fantasi om at prøve dobbelt penetrering og 2 pikke i samme hul samtidigt

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Anonym trådstarter

Kære alle,

Tak for jeres tilbagemeldinger. 

Selvom jeg mente min kæreste var klar til en ekstra mand om mig, så har jeg lyttet til jer, og besluttet at droppe tanken om en ekstra mand og fokuserer nu i stedet på at finde en ekstra kvinde. 

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Jeg ønsker ikke min kæreste har en større pik, men skulle vi have en trekant med en ekstra mand, ville jeg da godt have testet en lidt større pik. Det ville også fuldende min fantasi om at prøve dobbelt penetrering og 2 pikke i samme hul samtidigt

En mulighed kan være at tage en tur i en swingerklub - med en aftale om ikke at have sex med andre og så gå en tur i par-rummet. Se hvordan i begge reagerer på at være tæt på andre der har sex. Og så snakke om det bagefter - hvad end jeres reaktioner er. Det er en overvældende oplevelse første gang, og I sætter ikke noget på spil. Held og lykke - 

Anmeld Citér

9. oktober 2023

Tullebadulle

Anonym skriver:

"Hvem pokker køber en dildo og beder om en lille en"

Mener du at hvis man anskaffer sig en dildo så SKAL den være større end mandens pik, eller også skal en dildo bare altid være stor for ellers er der ingen grund til at have en dildo?

Jeg har aldrig ejet en dildo, men skulle jeg investere i en ville jeg være tilfreds med en dildo i normal størrelse. 

Det er bare et meget mærkeligt krav i min optik .. at en dildo skal være på samme størrelse eller mindre..?

held og lykke med projektet

Anmeld Citér

20. januar 2024

Christian Darcy

Faldt lige over denne tråd igen - chancerne for at OP gør det samme er nok små, men hvis hun gør ville det være interessant at høre hvordan det gik - forhåbentlig godt

Anmeld Citér

25. januar 2024

Anonym

Det lyder til at du skulle tage din mand med en tur i swingerklub så han kan se at der er mange som ham

Anmeld Citér

7. april 2024

Kirke

Profilbillede for Kirke

Jeg vil starte med at skrive, at jeg aldrig selv har været i en svinderklub! Jeg vil ikke afvise at det kan komme til st ske. Mit krav ville kun være at alt skal foregå med kondom! Jeg har selv en rimelig lille pik, så det kunne da bare være dejligt for hende, hvis hun hun gerne vil prøve noget større. Hvis hun virkelig elsker ham, så er der ikke noget at være nervøs over! ��

Anmeld Citér

16. april 2024

Christian Darcy

Kirke skriver:

Jeg vil starte med at skrive, at jeg aldrig selv har været i en svinderklub! Jeg vil ikke afvise at det kan komme til st ske. Mit krav ville kun være at alt skal foregå med kondom! Jeg har selv en rimelig lille pik, så det kunne da bare være dejligt for hende, hvis hun hun gerne vil prøve noget større. Hvis hun virkelig elsker ham, så er der ikke noget at være nervøs over! ��

Al sex i swingerklubber som ikke er med egen partner er med kondom

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.