Regler i forbindelse med trekant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2023

Kontrast

Christian Darcy skriver:

Du behøver da ikke melde dig ud af debatten fordi du ikke er enig?

Debatten er bedre når der er mange forskellige der deltager.

Og der er masser af mænd der tiltrækkes af en fyldig kvinde.

Ja det er jo sådan set rigtigt nok, men jeg vil jo ikke tage modet fra ts og hendes mand allerede på forhånd. Det er jo slet ikke sikkert, at de tænker/fungerer på samme måde som mig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2023

Anonym

Din mand er usikker omkring størrelsen på sin penis, og det lader egentligt ikke til at være helt uden grund. Du er jo skuffet, fordi du ikke må være sammen med en med en større penis - er det ikke fordi, du gerne vil have en større penis?

For mig lyder en trekant som et meget risikofyldt foretagende med den slags usikkerheder...

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Kontrast skriver:

Ja det er jo sådan set rigtigt nok, men jeg vil jo ikke tage modet fra ts og hendes mand allerede på forhånd. Det er jo slet ikke sikkert, at de tænker/fungerer på samme måde som mig. 

Hvis de får tænkt sig lidt ekstra om så de tager en velovervejet beslutning er det da en hjælp uanset om de går videre med det eller ikke.

Man kan sagtens være uenig, opleve de samme ting forskelligt, uden at det betyder at man ikke kan have glæde af at udveksle erfaringer. Særlig måske om emner som det kan være svært at diskutere med venner og familie.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Kontrast

Christian Darcy skriver:

Hvis de får tænkt sig lidt ekstra om så de tager en velovervejet beslutning er det da en hjælp uanset om de går videre med det eller ikke.

Man kan sagtens være uenig, opleve de samme ting forskelligt, uden at det betyder at man ikke kan have glæde af at udveksle erfaringer. Særlig måske om emner som det kan være svært at diskutere med venner og familie.

Jeg er godt nok skeptisk må jeg indrømme, for hvis man føler sig intimideret/jaloux over en dildo, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan man vil have det med et menneske af kød og blod, som ens partner kunne risikere at udvikle følelser for. Jeg ved godt, at det sikkert sjældent sker at folk forelsker sig i dem, de har trekanter med/partnerbytte med, men det er jo en mulighed, man er nødt til at tage højde for.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Kontrast skriver:

Jeg er godt nok skeptisk må jeg indrømme, for hvis man føler sig intimideret/jaloux over en dildo, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan man vil have det med et menneske af kød og blod, som ens partner kunne risikere at udvikle følelser for. Jeg ved godt, at det sikkert sjældent sker at folk forelsker sig i dem, de har trekanter med/partnerbytte med, men det er jo en mulighed, man er nødt til at tage højde for.

I den tid jeg var aktiv i miljøet har jeg aldrig hverken hørt om eller oplevet nogen der har fået følelser for nogen.

Men flere tilfælde af jalousi, fordi den ene part f.eks. gerne vil ses med en m/k eller et par igen. Det er den del jeg håber spørgsmålsstilleren får snakket grundigt igennem.

Når det er sagt (skrevet) kan fælles oplevelser af denne type også være med til at styrke et forhold og sexliv hvis man kan glæde sig over den andens nydelse og dele oplevelsen af at man giver hinanden noget lækkert.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Anonym

Lidt mærkeligt, men så kan du bede om at hun skal være ældre end dig og have mindre patter end dig, så se hvad han siger til det. Og så skal hun have født 5 børn

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Anonym skriver:

Lidt mærkeligt, men så kan du bede om at hun skal være ældre end dig og have mindre patter end dig, så se hvad han siger til det. Og så skal hun have født 5 børn

Det er som tidligere nævnt meget let at finde mænd til en trekant, men tæt på umuligt at finde kvinder, så man skal ikke lægge mange kriterier ind for at det bliver helt umuligt.

Jeg synes dog at hvis man først skal have andre med i legen bør det være nogen man synes er attraktive.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Kontrast

Christian Darcy skriver:

Det er som tidligere nævnt meget let at finde mænd til en trekant, men tæt på umuligt at finde kvinder, så man skal ikke lægge mange kriterier ind for at det bliver helt umuligt.

Jeg synes dog at hvis man først skal have andre med i legen bør det være nogen man synes er attraktive.

Ved du hvorfor det er så svært at finde kvinder til trekanter? Jeg ved ikke så meget om den slags.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Kontrast skriver:

Ved du hvorfor det er så svært at finde kvinder til trekanter? Jeg ved ikke så meget om den slags.

Generelt er der mange flere mænd der bare gerne vil have sex med en kvinde, uden at stille ret mange krav. De vil derfor også gerne stille op som ekstra mand i en trekant (selv om mange får kolde fødder når det så bliver en realitet. Masser af sidste øjebliks afbud kan forventes).

Kvinderne kan ofte nemt få sex hvis de vil have det, og kan derfor også stille krav til hvem, hvad, hvordan og hvornår. Derfor er det kun dem der decideret drømmer om en trekant med en mand og en kvinde som er kandidater - og disse kan jo så vælge frit mellem alle de par der søger en ekstra kvinde. Langt de fleste kvinder som søger trekant ønsker også sex med kvinden, så hvis det er et no-go snævres mulighederne meget ind.

Jeg vil anbefale at kigge efter par på klubber og se om man kan få dem med på idéen. Vi var så heldige at finde en (dejlig) kvinde på scor som var med på en trekant, men det hele skulle sendes live på tlf. til hendes mand derhjemme.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Anonym

Christian Darcy skriver:

Ja, det er selvfølgelig helt rigtigt!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.