Regler i forbindelse med trekant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.927 visninger
29 svar
60 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. oktober 2023

Anonym trådstarter

Kære alle,

Min kæreste og jeg har besluttet os for at ville have en trekant med henholdsvis 2 mænd om mig og 2 kvinder om ham 
og vi har i den forbindelse sat regler op for hinanden. 

Hans regel er at jeg ikke må være sammen med en mand som har en større pik end ham hvilket jeg er lidt skuffet over
Er jeg forkert på den eller kan jeg godt tillade mig at være skuffet over det? Hvordan vil i andre kvinder reagere hvis i var i min situation?

Min regel er at han ikke må komme inde i hende eller i hendes mund da jeg ser det som mit og det har han det fint med. 

Er der nogen der vil dele deres erfaringer med trekanter med 2 mænd og 2 kvinder og hvilke regler havde i?

På forhånd tak. 

Anonyme svar er velkomne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2023

Tullebadulle

Synes begge regler er mærkelig

Hvordan skal I kunne afgøre om en anden mands pik er større før i ligger der? Har I decideret tænkt jer af spørge? Og hvis han bliver jaloux ved at du er sammen med en der er større, er han nok ikke afslappet nok omkring det hele til en trekant. 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

Regelen om at man kun kommer i sin partner har jeg selv været med til - den giver fin mening for mig.

Angående størrelse synes jeg, som nævnt i tidlige svar, at det antyder at din partner måske ikke er afklaret og fri for jalousi - og det kan være et faretegn i bør snakke om.

Erfaringsmæssigt har det været svært at finde mænd der ikke tror at det er nok at de kommer og gør sig færdige eller bliver overivrige, eller får præstationsangst, så brug tid på at finde en seriøs der har prøvet det før. Lidt trist at have booket hotelværelse og gjort klar til en fræk aften, og så er mand nr. 2 ude af døren efter 20 min.

En anden mulighed er at finde en i en swingerklub - så kan man se folk an før man går videre - evt. finde et par der er med på idéen.

Kvinder til 3-kanter er lige så sjældne at finde som enhjørninger, så det kommer i til at arbejde for.

Scor.dk er det vi havde bedst erfaring med.

Sidst, men ikke mindst: Hav ikke sex med jeres venner og bekendte. Håber det bliver en god oplevelse hvis I går videre med det.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Anonym trådstarter

Tullebadulle skriver:

Synes begge regler er mærkelig

Hvordan skal I kunne afgøre om en anden mands pik er større før i ligger der? Har I decideret tænkt jer af spørge? Og hvis han bliver jaloux ved at du er sammen med en der er større, er han nok ikke afslappet nok omkring det hele til en trekant. 

Vi skriver i profilen at mandens pik max må være 13 cm og normal tykkelse. Dem findes der mange af er min erfaring

Jeg er dog stadig skuffet over han ikke vil have jeg prøver en stor pik. Ikke engang dildo må jeg lege med hvis den er større end hans pikkemand

Han siger han er 100% afslappet og parat og at det eneste krav er det med størrelsen. Vi har kendt hinanden i 3 år og jeg fornemmer han er klar til det. 

Med hensyn til det med hans udløsning, så mener jeg den "tilhører" mig og ingen anden kvinde. Det lidt ligesom jeg ikke bryder mig om hvis han snaver med den anden kvinde når vi skal være to kvinder om ham. Det er mere privat at snave en anden end hvis han knalder hende i min optik. 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Anonym trådstarter

Christian Darcy skriver:

Regelen om at man kun kommer i sin partner har jeg selv været med til - den giver fin mening for mig.

Angående størrelse synes jeg, som nævnt i tidlige svar, at det antyder at din partner måske ikke er afklaret og fri for jalousi - og det kan være et faretegn i bør snakke om.

Erfaringsmæssigt har det været svært at finde mænd der ikke tror at det er nok at de kommer og gør sig færdige eller bliver overivrige, eller får præstationsangst, så brug tid på at finde en seriøs der har prøvet det før. Lidt trist at have booket hotelværelse og gjort klar til en fræk aften, og så er mand nr. 2 ude af døren efter 20 min.

En anden mulighed er at finde en i en swingerklub - så kan man se folk an før man går videre - evt. finde et par der er med på idéen.

Kvinder til 3-kanter er lige så sjældne at finde som enhjørninger, så det kommer i til at arbejde for.

Scor.dk er det vi havde bedst erfaring med.

Sidst, men ikke mindst: Hav ikke sex med jeres venner og bekendte. Håber det bliver en god oplevelse hvis I går videre med det.

Mange tak for dit indspark, Christian. Det giver god mening det du skriver

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Kontrast

Det lyder som et lidt sjovt krav at skrive ind i en datingprofil "din pik må ikke være længere eller tykkere end x cm". Desværre lyder det ikke som om, at din mand har det helt godt med ideen. 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Kontrast

Vi skriver i profilen at mandens pik max må være 13 cm og normal tykkelse. Dem findes der mange af er min erfaring

Jeg er dog stadig skuffet over han ikke vil have jeg prøver en stor pik. Ikke engang dildo må jeg lege med hvis den er større end hans pikkemand

Han siger han er 100% afslappet og parat og at det eneste krav er det med størrelsen. Vi har kendt hinanden i 3 år og jeg fornemmer han er klar til det. 

Med hensyn til det med hans udløsning, så mener jeg den "tilhører" mig og ingen anden kvinde. Det lidt ligesom jeg ikke bryder mig om hvis han snaver med den anden kvinde når vi skal være to kvinder om ham. Det er mere privat at snave en anden end hvis han knalder hende i min optik. 

Undskyld, at jeg siger det. Hvis din mand ikke engang kan acceptere en dildo, der er større end hans lyder det altså som om, at han har nogle seriøse mindreværdskomplekser. Jeg tror altså, at I kommer til at få nogle efterreaktioner, hvis I er sammen med en tredje mand. For hvad, hvis han er højere, slankere, mere veltrænet end din mand eller sådan noget eller hvis din mand føler, at du stønner for meget, kysser ham den anden for meget mm

Der er ikke noget galt i, hvordan din mand har det, man kan ikke gøre for at man føler sig usikker. Jeg er for eksempel selv overvægtig og ville have det svært med at min kæreste og jeg var sammen med en kvinde, der var meget slankere end mig. Men derfor føler jeg mig heller ikke klar til en trekant.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Kontrast

Og jeg tror slet ikke, at jeg ville stille op til sex med nogen som helst, hvis de involverede ikke ville eller måtte kysse/snave mig. For mig er det med at kysse en del af at have sex, uanset om der er følelser i det eller ej. Alternativt ville jeg føle mig som et objekt a la en levende Lolita dukke. Men nu skal jeg nok holde mig ude af tråden her, og undskyld. Vi er jo alle forskellige.

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Tullebadulle

Det du beskriver er en mand der i den grad mangler selvtillid mht størrelsen af sin penis. Hvad med en svingerklub… så kan du teste af hvordan han har det og reagerer når andre mænd (måske flottere og mere trænede) kigger på dig, og du kigger på dem. 
I kan jo lægge et billede op og skrive “må ikke være flottere” . Han virker meget usikker og det er altså ikke et godt udgangspunkt. Seriøst … du må ikke bruge en større dildo? Hvem pokker køber en dildo og beder om en lille en. 

Anmeld Citér

8. oktober 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Kontrast skriver:

Og jeg tror slet ikke, at jeg ville stille op til sex med nogen som helst, hvis de involverede ikke ville eller måtte kysse/snave mig. For mig er det med at kysse en del af at have sex, uanset om der er følelser i det eller ej. Alternativt ville jeg føle mig som et objekt a la en levende Lolita dukke. Men nu skal jeg nok holde mig ude af tråden her, og undskyld. Vi er jo alle forskellige.

Du behøver da ikke melde dig ud af debatten fordi du ikke er enig?

Debatten er bedre når der er mange forskellige der deltager.

Og der er masser af mænd der tiltrækkes af en fyldig kvinde.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.