jeg er nervøs for min scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2009

CamillaKa

Dejligt at høre at det gik godt og at din lille prinsesse trives.. Håber at moderkagen når at flytte sig, men det gør den da helt sikkert!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2009

Betina88

Caroline86 skriver:

Så er jeg hjemme igen!

FLOT lang livmoderhals og prinsessen har det godt, som forventet! Vokser som hun skal, men har LAAAANGE ben (måske hun har hørt at moren elsker giraffer!? )

jeg blev grundigt undersøgt og fik desuden big time bekræftet at hun er en lille pige - så godt kan ingen drenge gemme sig

Grunden til mine smerter er ikke ligamentsmerter, men fordi jeg har været så god til knibeøvelser at mine muskler er fuldstændig spændt op.. hvem skulle have troet at en, som lægen sagde, helt suveræn bækkenbund kunne give én bekymringer.. men ingen problemer der.. skal bare vænne mig til det, og nyde det når jeg skal føde og efterfølgende!

Fik desværre én dårlig nyhed. Min moderkage ligger og spærrer for udgangen, så jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om den har skubbet sig opad. Ellers kan jeg nok ikke føde selv håber virkelig at den bliver trukket opad når livmoderen vokser mere, men nu må vi se

Prinsessen vejer lige knapt 650 gram

store knus, og tak for al Jeres støtte og opmuntring, en MEGET lettet Caroline

p.s. Skal til 2. lægeundersøgelse i løbet af ugen, så der tager jeg en fin lille kop morgenurin med og insisterer på at de sender den til dyrkning - just in case!

Ihh , hvor er det dejligt at høre at hun ha' det godt derinde .. Og jeg håber virkelig at moderkagen ha' fået skubbet sig op ad .

held og lykke til dig ..

Anmeld

3. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne og Nicklas skriver:

iih hvor er det dejlig at hører søde... er helt lettet på jeres vejne.

kan gdt lide du osse kan lide giraffer, hvad så med ænderne? er de yt nu?

NArj da! ænderne kommer aldrig til at være yt Men man kan faktisk ikke få ret mange babyting med ænder på...!? men MASSER med giraffer

Er i det hele taget ret vild med safari dyr, så det bærer mine babyshoppe tendenser en del præg af

men ænderne har stadig deres æresplads, og kommer også til at være på børneværelset hvis jeg kan finde en fiks måde at få dem som pynt. Tror måske jeg sætter hylder op hele vejen rundt, ret højt oppe, og så kan de stå der.

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

NArj da! ænderne kommer aldrig til at være yt Men man kan faktisk ikke få ret mange babyting med ænder på...!? men MASSER med giraffer

Er i det hele taget ret vild med safari dyr, så det bærer mine babyshoppe tendenser en del præg af

men ænderne har stadig deres æresplads, og kommer også til at være på børneværelset hvis jeg kan finde en fiks måde at få dem som pynt. Tror måske jeg sætter hylder op hele vejen rundt, ret højt oppe, og så kan de stå der.

Hihi du må have nogle ting med bamse, kylling og ælling.

giraffer er osse et smukt dyr... ikea har nogle små billeder ned ænder på.

Anmeld

3. november 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Hihi du må have nogle ting med bamse, kylling og ælling.

giraffer er osse et smukt dyr... ikea har nogle små billeder ned ænder på.

har allerede de billeder med ænder på

Anmeld

3. november 2009

dorthemus

Hvor er det bare dejligt at høre  Tillykke med det

Anmeld

3. november 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

har allerede de billeder med ænder på

Haha.. den har vi osse købt til nicklas de er bare så søde

Anmeld

4. november 2009

Halbschön

Caroline86 skriver:

Så er jeg hjemme igen!

FLOT lang livmoderhals og prinsessen har det godt, som forventet! Vokser som hun skal, men har LAAAANGE ben (måske hun har hørt at moren elsker giraffer!? )

jeg blev grundigt undersøgt og fik desuden big time bekræftet at hun er en lille pige - så godt kan ingen drenge gemme sig

Grunden til mine smerter er ikke ligamentsmerter, men fordi jeg har været så god til knibeøvelser at mine muskler er fuldstændig spændt op.. hvem skulle have troet at en, som lægen sagde, helt suveræn bækkenbund kunne give én bekymringer.. men ingen problemer der.. skal bare vænne mig til det, og nyde det når jeg skal føde og efterfølgende!

Fik desværre én dårlig nyhed. Min moderkage ligger og spærrer for udgangen, så jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om den har skubbet sig opad. Ellers kan jeg nok ikke føde selv håber virkelig at den bliver trukket opad når livmoderen vokser mere, men nu må vi se

Prinsessen vejer lige knapt 650 gram

store knus, og tak for al Jeres støtte og opmuntring, en MEGET lettet Caroline

p.s. Skal til 2. lægeundersøgelse i løbet af ugen, så der tager jeg en fin lille kop morgenurin med og insisterer på at de sender den til dyrkning - just in case!

Hej søde Caroine....

Godt at alt var godt med lillepigen igår...

Ang det med moderkagen, kender jeg det alt for godt.. Min rykkede sig først op da jeg var omkring uge 30... Det var en kæmpe lettelse at få at vide at jeg nu kunne føde selv... Så vi krydser fingre for at din også kravler op på sin plads

Held og lykke med det hele.

Knus Renée

Anmeld

4. november 2009

Moderator

Nåååe Det var godt at høre! Tillykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.