jeg er nervøs for min scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.386 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Ladies.

I morgen skal jeg til min ekstra scanning for at få scannet livmoderhalsen. Lægerne er, pga. min kroniske sygdom, bekymrede for om jeg kunne risikere at gå for tidligt i fødsel, og vil derfor tjekke at livmoderhalsen ikke er afkortet.

Jeg er blevet bekymret... De sidste par dage har jeg glædet mig til at få at vide alt ser normalt ud, men i dag tænkte jeg pludselig "hey...hvad nu hvis alt IKKE er normalt!?"

Jeg bar en flyttekasse (ikke ret tung!!!!!) i fredags og siden da har jeg haft ondt nederst i maven. Ikke meget ondt, men sådan en irriterende stikkende smerte. Lillepigen var ikke ret aktiv indtil i går aftes, men i går aftes og i dag har aktivitetsniveauet været som det plejer (mærker hende hver dag). I dag har jeg haft mere ondt i maven og var nødt til at lægge mig da jeg kom hjem, fordi jeg havde så meget ubehag og smerter.

Øv øv, jeg er lidt bekymret for i morgen hvad nu hvis der er et eller andet galt? Har ikke blærebetændelse. Har jeg stickset for så sent som i dag, og der var intet...

Skulle bare lige have det ud...

Knus Caroline 23+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

oo

jeg håber sådan for dig, at alting ser helt normalt ud imorgen!

Anmeld

2. november 2009

FrkC

Du får lige en

Held og lykke i morgen, håber alt er i fineste orden

Anmeld

2. november 2009

LineD

Først og fremmest et stort herfra! Det tror jeg du har brug for!

Jeg er sikker på det hele nok skal være iorden! Guderne skal vide du fortjener det! Så hvorfor skulle det ikke være det!

Mange til dig i morgen!

Anmeld

2. november 2009

molle85

bare rolig smukke, jeg er sikker på at alt er om det skal være..

hvad tid skal du scannes?

Knus

Maria 24+3

Anmeld

2. november 2009

Moderator

molle85 skriver:

bare rolig smukke, jeg er sikker på at alt er om det skal være..

hvad tid skal du scannes?

Knus

Maria 24+3

skal være på Skejby kl.11..... skal nok skrive når jeg kommer hjem, men tror jeg skal en tur Ikea bagefter, hvis humøret er til det (og selvfølgelig er det dét!)

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

håber alt er som det skal være. nicklas var heller ikke lige aktiv hverdag, hvis det kan berolig dig lidt.

glæder mig til at hører hvordan scanningen er gået i morgen og  alt hvad der kan

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

håber alt er som det skal være. nicklas var heller ikke lige aktiv hverdag, hvis det kan berolig dig lidt.

glæder mig til at hører hvordan scanningen er gået i morgen og  alt hvad der kan

er ikke bekymret for om lillepigen har det godt, for det er jeg sikker på hun har! er bare bekymret for den livmoderhals og smerterne... om jeg måske er på vej i for tidlig fødsel Så skal jeg sygemeldes og må INGENTING frem til fødslen...

Anmeld

2. november 2009

LouiseNielsen

Pøj pøj med i morgen.... Håber alt er okay, men mon ikke det er det...

Anmeld

2. november 2009

Ox.

Caroline86 skriver:

Hej Ladies.

I morgen skal jeg til min ekstra scanning for at få scannet livmoderhalsen. Lægerne er, pga. min kroniske sygdom, bekymrede for om jeg kunne risikere at gå for tidligt i fødsel, og vil derfor tjekke at livmoderhalsen ikke er afkortet.

Jeg er blevet bekymret... De sidste par dage har jeg glædet mig til at få at vide alt ser normalt ud, men i dag tænkte jeg pludselig "hey...hvad nu hvis alt IKKE er normalt!?"

Jeg bar en flyttekasse (ikke ret tung!!!!!) i fredags og siden da har jeg haft ondt nederst i maven. Ikke meget ondt, men sådan en irriterende stikkende smerte. Lillepigen var ikke ret aktiv indtil i går aftes, men i går aftes og i dag har aktivitetsniveauet været som det plejer (mærker hende hver dag). I dag har jeg haft mere ondt i maven og var nødt til at lægge mig da jeg kom hjem, fordi jeg havde så meget ubehag og smerter.

Øv øv, jeg er lidt bekymret for i morgen hvad nu hvis der er et eller andet galt? Har ikke blærebetændelse. Har jeg stickset for så sent som i dag, og der var intet...

Skulle bare lige have det ud...

Knus Caroline 23+3

Jeg havde det på samme måde under min graviditet med smerter og svingende aktivitet i mavsen, og jordmoderen sagde at så længe jeg ihvertfald mærkede hende hver dag, skulle jeg ikke være så bekymret, og de stikkende smerter var ligament smerter, du er også ved at være der omkring hvor det begynder at gå rigtig stærkt

Kan godt forstå du er nervøs nu du har din sygdom søde, MEN, tænk positivt, det er bedst for både bebs og dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.