jeg er nervøs for min scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Ox.

Glemte at fortælle, at min kollega havde forkortet livmoderhals, og i hendes 2 graviditet, fik hun simpelthen bundet den sammen så hun ikke fødte for tidligt  Hun sagde det var ganske smertefrit, og virkede  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Glemte at fortælle, at min kollega havde forkortet livmoderhals, og i hendes 2 graviditet, fik hun simpelthen bundet den sammen så hun ikke fødte for tidligt  Hun sagde det var ganske smertefrit, og virkede  

lyder voldsomt.. men er da rart at vide de kan gøre noget! indtil videre har de bare sagt til mig at det hedder benene op og lave INTET... og det dur jeg altså ikke til! er også lige startet skole igen, så skal ikke sygemeldes nu

håber alt viser sig at være tip top og at det bare er hele understellet der bliver mast og omrokeret lidt

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

er ikke bekymret for om lillepigen har det godt, for det er jeg sikker på hun har! er bare bekymret for den livmoderhals og smerterne... om jeg måske er på vej i for tidlig fødsel Så skal jeg sygemeldes og må INGENTING frem til fødslen...

det er da bare lidt øv. jeg gik jo osse sygmeldt hele graviditeten og lavede jo ikke andet end at ligge i senge og bare være dårlig.

Hvis det er sin livmoder er afkortet hvad gør de så? vil de standse fødslen hvis den går i gang eller hvad?

uuuh håber virelig for dig alt er som det skal være

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

det er da bare lidt øv. jeg gik jo osse sygmeldt hele graviditeten og lavede jo ikke andet end at ligge i senge og bare være dårlig.

Hvis det er sin livmoder er afkortet hvad gør de så? vil de standse fødslen hvis den går i gang eller hvad?

uuuh håber virelig for dig alt er som det skal være

tror du vil forsøge at standse det... men spørgsmålet er jo hvor længe de vil det, og hvor meget de vil gøre... for på et tidspunkt kan man jo "roligt" føde for tidligt.. lige nu er det bare ret kritisk, så det er FOR tidligt... Hun skal gerne blive derinde MINDST 10 uger endnu...

Anmeld

2. november 2009

SaNiNa

Caroline86 skriver:

tror du vil forsøge at standse det... men spørgsmålet er jo hvor længe de vil det, og hvor meget de vil gøre... for på et tidspunkt kan man jo "roligt" føde for tidligt.. lige nu er det bare ret kritisk, så det er FOR tidligt... Hun skal gerne blive derinde MINDST 10 uger endnu...

Lad os håber alt ser godt ud. og du ikke føde før tid.

glæder mig meget til at hører hvordan det er gået. vil tænke på dig hele morgnen og formiddagen i morgen.

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Lad os håber alt ser godt ud. og du ikke føde før tid.

glæder mig meget til at hører hvordan det er gået. vil tænke på dig hele morgnen og formiddagen i morgen.

tak søde!

Skal nok opdatere så snart jeg er hjemme

Anmeld

2. november 2009

Tina2

Rigtig meget held og lykke Caroline:-) Jeg har selv afkortet livmoderhals pga keglesnit.... 2 cm... Så jeg passer godt på mig selv når jeg er gravid- er blevet sygemeldt begge gange i uge 22 pga bækkenløsning. Men har ikke løftet osv.

Har aldrig haft problemer og begge er født til tiden....

Anmeld

2. november 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Rigtig meget held og lykke Caroline:-) Jeg har selv afkortet livmoderhals pga keglesnit.... 2 cm... Så jeg passer godt på mig selv når jeg er gravid- er blevet sygemeldt begge gange i uge 22 pga bækkenløsning. Men har ikke løftet osv.

Har aldrig haft problemer og begge er født til tiden....

det er jeg glad for at høre... synes man hører så mange af de historier hvor det ikke går godt, så det er altid dejligt med solstrålehistorier

tak

Anmeld

2. november 2009

CarinaSB

du skal nok klare det .. Du har jo vist nogle gange herinde at du er stærk Så jeg e 100 % sikkert på at det går super imorgen og lige nogle krydset fingre

Anmeld

2. november 2009

Sasja77

Jeg krydser fingre for dig i morgen!!! Og Forhåbentlig var smerterne "bare" en lille advarsel om at du altså ikke må løfte noget mere! Lad hellere være med liiiige at løfte et eller andet fordi det ikke føles tungt, det er hun jo alt alt for vigtig til den lille prinsesse der ligger derinde

KH

Sasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.