Mor vs. jeres rigtige navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2009

Louise mortil4

Jeg bliver kaldt for mor her hjemme, men her i weekenden fangede papegøjerne (lærke og liv) lige at manden kalder mig Louise så den har gået det meste af weekenden og kaldt iiisssseeee eller Liiissseee, men jeg håber da de bliver ved med at kalde mig mor. Freja er forlængst over det stadie der, hun ved godt vi hedder Louise og Niels, men bruger det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Lise

Bliver kaldt mor  Ligesom det skal være..

Men nogen gange når Simon leger telefon, tager han den op til øret og siger "det' Lise"

Anmeld

3. november 2009

Tikki

Jeg bliver også kaldt for mor, når jeg er nærværende og lytter efter. Men har hun råbt længe på mig og jeg ikke reagerer, kalder hun "Jeaneeeettte!"- ret sjovt. 

Iza har længe spurgt os om, hvad vi hedder. Så det render hun og siger: "Mor hedder Jeanette og far hedder Martin", siger hun. " Jeg hedder Iza og er to år", pejer der så at komme også efter. Så det er blevet en hel remse efterhånden. Hun går meget op i hvad folk hedder i øjeblikket og kan stort set alle navne på familiemedlemmerne, så det kan da sagtes være en fase de er igennem

Anmeld

3. november 2009

..

Her ved Smilla også godt hvad vi hedder, hun kalder os generelt for Mor og Far men en gang imellem for Rikke og Martin for at drille os. Syntes egentligt det lyder enormt sødt når hun siger vores navne men håber og tror da hun vil blive ved at kalde os for Mor og Far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.