Mor vs. jeres rigtige navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. november 2009

Nadi

Kalder jeres børn jer for mor eller jeres navn??

Oliver er begyndt nogle gange at kalde mig for Nadia, det lyder simpelthen så sødt når han siger det. Men må da indrømme at jeg helst vil kaldes for Mor  Men han bestemmer jo helt selv! Tror også bare det er en fase, fordi han har fundet ud af at jeg hedder Nadia og fordi han kan høre at Dennis kalder mig det.

Er det noget I andre har oplevet eller er det bare min unge der er lidt tosset  ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2009

Susan1978

hverken Ea eller Emil  kalder mig Susan,

det er moar. og moar moar og moar hele tiden.. nogen gange så meget så jeg får pip..

Anmeld

2. november 2009

Kaufie

William siger for det meste mor til mig - men af og til når Claus kalder på mig, så kommer ekkoet "Mæææædde, Mæææædde"

Jeg foretrækker helt klart han siger mor....

Anmeld

2. november 2009

bette

mikkel har aldrig kaldt mig for heidi.. tror faktisk ikke han ved jeg hedder det..
han kalder mig for mor.. og jeg ville ikke have andet..

Anmeld

2. november 2009

Muffinmus

Bare mor og vil ikke have det anderledes....:-)

Anmeld

2. november 2009

Grynt

Afgjort mor, moar, muahh, oahhh. Selv far bliver kaldt for mor

Aske har før kaldt mig for skatter...det er jo ligesom det faderen kalder mig og så må det jo være mit navn  Fik han dog ikke lov til at kalde mig...altså sønnen

Anmeld

2. november 2009

Monica

Papegøjen siger nogle gange Moniiiiiiiiiii... Eller Monimus... Og Lars, eller Larsemus.... Synes at det er lidt sjovt... Men det er helt klart moar... Moar, kom... '

Moni aka Monimus

Anmeld

2. november 2009

Siber

Johanna kalder mig for mor eller mamma. Men hun siger tit, moar du hedder Rikke.

Når Alma og Johanna leger mor og baby, bliver jeg helt forvirret, for de kalder mor mor mamma mamma, og jeg kommer løbende hele tiden. De siger ikke dig mor, du er mor Rikke. Når de så virkelig gerne vil råbe på mig, kalder de mor Rikke

Knus Siber

Anmeld

2. november 2009

ivfmarie

Her bliver jeg kaldt Mor. Nåja.. det sker at de kalder mig Skatter - for det gør deres far jo.
Freja ved godt at jeg hedder Marie, og hun prøver nogen gange at lege lidt med det. Hun ser helt flov ud når hun siger det..

Marie - skattermor

Anmeld

2. november 2009

Anja

Her kalder de mig mor og det vil jeg også helst have, men Jonas kalder mig jo Anja og det smitter da lidt af på Elias nogen gange, men han gør det mest i sjov.

Han kan finde på at kalde på mig, og så siger han AANNAAA og så siger jeg, at jeg hedder mor, så kalder han igen AANNAAA og så spørger jeg om han så hedder Frederik (anden dreng i dp), så svarer han nok så vigtigt: " Nej, mor, mig hedder Sille" (pige i dp som lige er stoppet hedder Silje). Bagefter griner vi begge to og jeg siger, at han driller.

Den samtale har vi i øjeblikket et par gange om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.