Min kæreste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Nej det har vi ikke.

Her både samler vi appetit og spiser hjemme.

Men det der beskrives her,er også mere end ‘bare’ hun er en flot kvinde,og videre i teksten.

Når vi mennesker får et behov,for konstant at snakke,og ikke mindst snakke begejstret,om et andet menneske,som han gør,så er der følelser involveret,på et lidt dybere plan.

fair nok og dejligt for jer Men ts nævner ikke at manden er forelsket og vil ha hende den anden. Kun at hun er usikker på om han vil og det giver anledning til en snak om hvad han går og tænker

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2023

Kontrast

Jeg synes, at det er naturligt både at få følelser for og blive tiltrukket af andre ind imellem, da bestemt hvis man har været sammen længe og er ovre nyforelskelsen i sit forhold. Det, jeg ikke kan lide er, at det virker som om, at ts' mand dyrker følelserne ved at blive ved med at tale og skrive med hende og tale om hende. Jeg tænker, at hvis man vil sit faste forhold, vil det give bedre mening at forsøge at lukke ned for den spirende tiltrækning, I dette tilfælde ved at holde relationen professionel.

Man bestemmer ikke selv, hvordan man føler eller hvem man synes er lækre, men man bestemmer hvordan man handler på det.

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Minime2018 skriver:

fair nok og dejligt for jer Men ts nævner ikke at manden er forelsket og vil ha hende den anden. Kun at hun er usikker på om han vil og det giver anledning til en snak om hvad han går og tænker

Nej det gør hun ikke,men det gør hendes mands adfærd og opførelse,hvis du spørg mig.

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Jeg havde også fået ondt i maven - jeg har engang oplevet lidt ala det samme, det var dog min mand og min bedste veninde . De er gift den dag idag...

Jeg lærte at jeg skal stole på min intuition og at man ikke kan forhindre ting i at ske.

Så du er nok bare nødt at slå kold vand i blodet og se hvad der sker, stol på din mand indtil det modsatte er bevist.

Håber det bedste for Jer

Anmeld Citér

6. september 2023

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Sådan en relation ville aldrig blive accepteret her hjemme,fra nogle af os.

Var det min mand,skulle sådan en relation ophører med det samme,og kun være arbejdsrelateret.

Ja han ville faktisk blive bedt om at flytte for en periode,så han kunne finde ud af,hvorfor han har så stort et behov,for at give den slags opmærksomhed til en anden en mig.

Jeg ville ikke kunne blive i mit ægteskab,hvis min mand fik følelser for en anden.

Men sådan er vi så forskellige.

Du skal følge din mavefornæmmelse,og sætte foden ned,hvis dine grænser er blevet overtrådt.

Det er jo dejligt hvis den model fungerer for jer. Jeg tror at den tilgang i de fleste tilfælde er den direkte vej til løgn i forholdet. Jeg synes man skal kunne tale om det uden at blive smidt på porten. Det kan godt være samtalen munder ud i at han skal forsøge at skrue ned for relationen, men jeg kan ikke se der kommer noget godt resultat ud af en alt for firkantet tilgang.

Anmeld Citér

6. september 2023

Kir

Jeg forstår godt du bliver bekymret, men synes ikke det lyder så farligt. Jeg kan selv bliver begejstret og få et energiboost af at møde mennesker man klikker med. Og det betyder ikke at jeg er forelsket i dem eller har lyst til at være sammen med dem. Jeg synes også det er positivt at han er ærlig omkring det hele, det ville være meget værre hvis han løj og ikke snakkede om hende til dig. 

Jeg tænker også det vil være fint for jer at få en god snak. For det lyder som om du ikke helt føler jeres forhold har de ting du gerne vil have. Og måske en snak om hvad I gør hvis han kan mærke han måske kan udvikle mere alvorlige følelser for hende. 

Derudover vil jeg sige at jeg tror det er utopisk at tro at man kan være sammen i rigtig mange år uden at blive det mindste tiltrukket af andre. Og kan ikke se problemet, så længe man er opmærksom på det og ikke lader det udvikle sig til mere end en tiltrækning. 

Anmeld Citér

6. september 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Men er hans " begejstring " ikke tegn på at han er tiltrukket af hende?

Altså man er vel ikke SÅ meget bevidst om en kollega s udseende og personlighed , uden grund? 

Eller er det mon mig som kvinde der ligger for meget i det? 

Jo han er tiltrukket af hende. Men det er der altså heller ikke noget galt i. Mennesket er et monogamt pattedyr og vi vil tiltrækkes af mange forskellige mennesker gennem livet. Også selvom vi lever i faste parforhold. 

men bare fordi man er tiltrukket af en betyder det ikke at man ønsker at lavet noget seksuelt med dem. Så jeg synes du skal slå koldt vand i blodet og arbejde på dit selvværd 

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Jeg forstår godt du synes det er svært og føles som en trussel mod jeres parforhold. 

og jeg synes 100% at du skal fortælle ham netop dét. Kommunikation er alt! Og jeg tror vitterligt ikke de har noget kørende, når han netop er så åben om deres kontakt. Men det er helt reelt at du føler dig usikker, og det SKAL du italesætte. 

jeg abejder meget tæt med 1 mandlig kollega, vi færdes på fælles 50-60 kvm hver dag, hvor vi har hver vores kontor, et møderum, toilet og køkken. Vi taler sammen om alt mellem himmel og jord. Vi spiser vores måltider sammen, drikker vores morgen- og eftermiddagskaffe sammen, og sparrer mange timer om dagen om vores fælles projekt, men også om familieliv mv. Kort sagt, fylder vi utrolig meget i hinandens hverdag. 

Jeg ville sagtens kunne forstå hvis min kæreste blev usikker, når han ved hvor meget min kollega fylder og hvor meget vi deler. Og det ville være vigtigt for mig at han turde italesætte det. Ellers kan jeg ikke tage nogen(de rigtige) hensyn eller bekræfte ham på den måde han har brug for. 

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Nej det har vi ikke.

Her både samler vi appetit og spiser hjemme.

Men det der beskrives her,er også mere end ‘bare’ hun er en flot kvinde,og videre i teksten.

Når vi mennesker får et behov,for konstant at snakke,og ikke mindst snakke begejstret,om et andet menneske,som han gør,så er der følelser involveret,på et lidt dybere plan.

Du har helt ret. Den havde heller ikke gået her. Av, av  

Anmeld Citér

6. september 2023

Anonym

Jeg ville nok bedre ham om at cutte kontakten i fritiden og så få et mere kollegialt forhold til hende, det andet lyder for tæt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.