Jeg forstår godt du synes det er svært og føles som en trussel mod jeres parforhold.
og jeg synes 100% at du skal fortælle ham netop dét. Kommunikation er alt! Og jeg tror vitterligt ikke de har noget kørende, når han netop er så åben om deres kontakt. Men det er helt reelt at du føler dig usikker, og det SKAL du italesætte.
jeg abejder meget tæt med 1 mandlig kollega, vi færdes på fælles 50-60 kvm hver dag, hvor vi har hver vores kontor, et møderum, toilet og køkken. Vi taler sammen om alt mellem himmel og jord. Vi spiser vores måltider sammen, drikker vores morgen- og eftermiddagskaffe sammen, og sparrer mange timer om dagen om vores fælles projekt, men også om familieliv mv. Kort sagt, fylder vi utrolig meget i hinandens hverdag.
Jeg ville sagtens kunne forstå hvis min kæreste blev usikker, når han ved hvor meget min kollega fylder og hvor meget vi deler. Og det ville være vigtigt for mig at han turde italesætte det. Ellers kan jeg ikke tage nogen(de rigtige) hensyn eller bekræfte ham på den måde han har brug for.
Anmeld
Citér