Anonym skriver:
Hvor længe har du været i gang med din nye livsstil? Det er meget normalt netop at tabe fx et par kg den første uge eller at opleve, at det går ret hurtigt de første 14 dage, hvorefter vægten står relativt stille.
Vægttab sker over lang tid med kalorieunderskud - det indebærer også, at vægten kan stå stille indimellem.
Som der bliver beskrevet, så vejer muskelmasse mere end fedt, så selvom vægten ikke viser noget, så kan du stadig have tabt dig.
Du kan selvfølgelig have lavt stofskifte, men ved ikke, hvor længe du har været i gang. Og næsten uanset hvad, så er tålmodighed en dyd, når det gælder vægttab.
Det kan hjælpe at prøve at notere de føde- og evt. drikkevarer, du indtager. Nogle gange, så tror man, at man er rigtig sund og så har man i virkeligheden fået for mange kalorier - eller måske er du endda i ligevægt. Eller måske er dit ligevægtsindtag lavere, end du selv tror og derfor taber du dig ikke.
Når alt dette er sagt, så er det helt klart positivt, at du kan mærke forbedring ift. kondi og at du dermed kan klare mere
Jeg har selv tabt 37 kg næsten primært med kost. Motion kom på senere, da jeg begyndte at tone min krop
Jeg har kun været i gang i fem uger og kan godt se på svarene her, at jeg er for utålmodig
Jeg noterer, hvad jeg spiser og drikker, og det ser ud til, at jeg de fleste dage rammer cirka 1800-2000 kalorier, men forbrænder en del mere end det.
At tabe mig er ikke min første prioritet. Jeg vil først og fremmest i bedre form. Derudover vil jeg gerne tabe mig. Men det, der påvirker min hverdag mest, er den dårlige kondi. Min hvilepuls er også faldet, så jeg tror, det går fremad med kondien 
Hvor er det flot med dit vægttab!