Se sin partner have sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2023

Anonym

Det lyder frækt Hvordan har du det med min fantasi som beskrevet ovenfor? Kunne du se dig selv som kvinden som blev taget af min mand samtidig med vi to udførte oralsex på hinanden? Har du været sammen med en veludrustet mand før? 
Har du været sammen med en kvinde før? 

Det er ikke mig der har svaret dig tidligere. Jeg vil bare give mit input vedrørende trekanter og min erfaring med en veludrustet mand. Min kæreste og jeg var kørt træt i det samme kedelige sex og ønskede der skulle ske noget nyt. Vi fandt en mand på nettet og udvekslede billeder (med tøj på) og uden nogen af os havde spurgt ind til pikstørrelser osv. Det skal lige siges at min kæreste var mindre end gennemsnittet og at jeg aldrig har gået op i størrelsen. Det skulle så vise sig at vennen var temmelig stor hvilket kom som en overraskelse for os. Da det hele var overstået og han var gået blev min kæreste ved med at påstå at han aldrig havde set mig nyde sex og stønnet så meget før. Og han blev ved med at påstå jeg bedre kunne lide sex med vennen end med ham og det fortsatte han med selvom jeg beroligede ham og sagde det ikke passede. Vi mødtes aldrig med vennen igen og min kæreste og jeg gik fra hinanden et par måneder efter. Han kunne ikke komme over at jeg havde været sammen med en mand med en større pik end hans. Mit råd er at man udveksler billeder uden tøj på og aftaler på forhånd om kvinden må være sammen med en mand med en større pik. 
Som sagt kom min mand aldrig over det. Det havde ramt hans mandlighed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Det er ikke mig der har svaret dig tidligere. Jeg vil bare give mit input vedrørende trekanter og min erfaring med en veludrustet mand. Min kæreste og jeg var kørt træt i det samme kedelige sex og ønskede der skulle ske noget nyt. Vi fandt en mand på nettet og udvekslede billeder (med tøj på) og uden nogen af os havde spurgt ind til pikstørrelser osv. Det skal lige siges at min kæreste var mindre end gennemsnittet og at jeg aldrig har gået op i størrelsen. Det skulle så vise sig at vennen var temmelig stor hvilket kom som en overraskelse for os. Da det hele var overstået og han var gået blev min kæreste ved med at påstå at han aldrig havde set mig nyde sex og stønnet så meget før. Og han blev ved med at påstå jeg bedre kunne lide sex med vennen end med ham og det fortsatte han med selvom jeg beroligede ham og sagde det ikke passede. Vi mødtes aldrig med vennen igen og min kæreste og jeg gik fra hinanden et par måneder efter. Han kunne ikke komme over at jeg havde været sammen med en mand med en større pik end hans. Mit råd er at man udveksler billeder uden tøj på og aftaler på forhånd om kvinden må være sammen med en mand med en større pik. 
Som sagt kom min mand aldrig over det. Det havde ramt hans mandlighed. 

Generelt vil jeg sige at man skal have et godt og stærkt forhold hvis man skal involvere andre i sit sexliv.

Hvis den ene part gør det for den andens skyld, eller hvis forholdet halter ender det oftest galt. Det man tager med ind i sådan en oplevelse er også det man får forstærket og tager med ud igen.

Når det er sagt (skrevet) har jeg selv haft mange gode oplevelser sammen med min tidligere partner.

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Men du tror ikke at du vil blive jaloux? 

Og hvad hvis der opstår følelser? 

Og du vil gerne slikkes?

Jeg spørger af nysgerrighed.  Interessant hvor forskellige vi er herinde

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Havde venindehygge . Og et af vores  emner var at en af pigerne gerne vil prøve noget nyt med sin mand.

Hun fantasere om at se hendes mand få et blowjob og slikke en anden kvinde imens hun ser på.

Det skal kun være det og ikke andet sex relateret. 

Vi diskuterer det ivrigt.  For og imod og hvad nu hvis osv.

Jeg har fået og tygget lidt på det . Og kan ikke finde ud af hvad jeg helt mener.

Var det noget I kunne finde på? Nogen der har prøvet det. ? 

Og hvad tænker I ellers .

Sober debat tak. Vi er alle forskellige og har forskellige grænser.

Hej trådstarter,

er du kommet frem til om du ønsker at se din egen partner dyrke sex med en anden kvinde eller om du selv ville være sammen med en anden kvinde seksuelt?

Anmeld Citér

4. oktober 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det lyder frækt Hvordan har du det med min fantasi som beskrevet ovenfor? Kunne du se dig selv som kvinden som blev taget af min mand samtidig med vi to udførte oralsex på hinanden? Har du været sammen med en veludrustet mand før? 
Har du været sammen med en kvinde før? 

Jeg har en veludrustet mand og jeg har været sammen med flere kvinder, både uden og med mænd involveret. Din fantasi synes jeg da bestemt du skal udleve hvis du har lysten til det og ved at I kan det sammen. 

Anmeld Citér

7. april 2024

Kirke

Profilbillede for Kirke

Jeg ville faktisk rigtig gerne se på, mens min kæreste har sex med en anden. Men det bliver ikke nemt at då hende til at gøre. 

Anmeld Citér

8. april 2024

Anonym

Vi har et åbent forhold, men aftalen er lige nu, at vi ikke skal lave noget sammen. Altså min mand og jeg sammen med flere. Det er noget vi kan gøre ved siden af. Men tanken om, at se ham med en anden er da egentlig ok frækt synes jeg

Anmeld Citér

16. april 2024

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy
Anonym skriver:

Vi har et åbent forhold, men aftalen er lige nu, at vi ikke skal lave noget sammen. Altså min mand og jeg sammen med flere. Det er noget vi kan gøre ved siden af. Men tanken om, at se ham med en anden er da egentlig ok frækt synes jeg

Jeg er nysgerrig efter at høre hvorfor I har valgt den ordning. Vil du dele lidt?

Anmeld Citér

16. april 2024

Anonym

Jeg er nysgerrig efter at høre hvorfor I har valgt den ordning. Vil d

Hvilket af det? Det åbne forhold? 

Anmeld Citér

16. april 2024

Anonym

Christian Darcy skriver:

Jeg er nysgerrig efter at høre hvorfor I har valgt den ordning. Vil du dele lidt?

Hvad vil du gerne vide mere om? Hvorfor vi ikke er sammen med andre sammen eller…? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.