Anonym skriver:
Det er ikke mig der har svaret dig tidligere. Jeg vil bare give mit input vedrørende trekanter og min erfaring med en veludrustet mand. Min kæreste og jeg var kørt træt i det samme kedelige sex og ønskede der skulle ske noget nyt. Vi fandt en mand på nettet og udvekslede billeder (med tøj på) og uden nogen af os havde spurgt ind til pikstørrelser osv. Det skal lige siges at min kæreste var mindre end gennemsnittet og at jeg aldrig har gået op i størrelsen. Det skulle så vise sig at vennen var temmelig stor hvilket kom som en overraskelse for os. Da det hele var overstået og han var gået blev min kæreste ved med at påstå at han aldrig havde set mig nyde sex og stønnet så meget før. Og han blev ved med at påstå jeg bedre kunne lide sex med vennen end med ham og det fortsatte han med selvom jeg beroligede ham og sagde det ikke passede. Vi mødtes aldrig med vennen igen og min kæreste og jeg gik fra hinanden et par måneder efter. Han kunne ikke komme over at jeg havde været sammen med en mand med en større pik end hans. Mit råd er at man udveksler billeder uden tøj på og aftaler på forhånd om kvinden må være sammen med en mand med en større pik.
Som sagt kom min mand aldrig over det. Det havde ramt hans mandlighed.
Generelt vil jeg sige at man skal have et godt og stærkt forhold hvis man skal involvere andre i sit sexliv.
Hvis den ene part gør det for den andens skyld, eller hvis forholdet halter ender det oftest galt. Det man tager med ind i sådan en oplevelse er også det man får forstærket og tager med ud igen.
Når det er sagt (skrevet) har jeg selv haft mange gode oplevelser sammen med min tidligere partner.
Anmeld
Citér