Se sin partner have sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2023

Anonym

Det er ikke lige mig. Er for monogam og jaloux anlagt. Men der er mange der tænder på det. Ses pt med en fyr (bare sex) og han tænder vildt på at jeg har sex med andre og ville elske at se på. 
Har dælme oplevet mange sjove kinks her i mit single liv så den du beskriver er nærmest stueren ��

men man skal mærke efter i sig selv hvad man er til. Og aldrig overskride sine grænser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2023

Anonym

Ja.. men vi leger også med frygt og ydmygelse.. 

Anmeld Citér

6. september 2023

Less is more

Profilbillede for Less is more

Jeg tror simpelthen ikke på konceptet. 

Min bedste ven og hans mand er meget eksperimenterende i forbindelse med erotik, og min ven fortæller gerne om de ting, de realiserer sammen, hvor jeg typisk sidder med åben mund og tænker "hvad fanden er det egentlig, jeg bruger mit liv på" i Misundelse .

For et stykke tid siden ville de prøve at have en tredje mand med ind i deres erotiske udfoldelser og den valgte skulle være både ualmindelig rar, smuk og veludrustet.....lige noget for dem..umiddelbart. 

Imidlertid blev de de nødt til at stoppe med planerne efter kort tid. Hvad, der havde syntes så frækt i deres fantasi, var slet ikke nok til at "overdøve" de følelser, som de to ægtefæller havde haft.

De oplevede begge en følelse af forladt- og ensomhed. Og det tog dem faktisk et stykke tid at finde sig selv og hinanden igen

Dont....bare dont.

Tilfredsstil dig selv til de vildeste fantasier og lad det blive der.

Anmeld Citér

7. september 2023

Anonym

Kan ikke se det frække ved det.

Anmeld Citér

14. september 2023

Christian Darcy

Profilbillede for Christian Darcy

I et tidligere forhold eksperimenterede vi med ting som dette - det var sjovt og frækt, men ikke uden en smule jalousi.

Jeg kunne ikke tænke mig at gøre det med min nuværende partner - det er på en måde en nysgerrighed jeg har fået tilfredsstillet.

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Havde venindehygge . Og et af vores  emner var at en af pigerne gerne vil prøve noget nyt med sin mand.

Hun fantasere om at se hendes mand få et blowjob og slikke en anden kvinde imens hun ser på.

Det skal kun være det og ikke andet sex relateret. 

Vi diskuterer det ivrigt.  For og imod og hvad nu hvis osv.

Jeg har fået og tygget lidt på det . Og kan ikke finde ud af hvad jeg helt mener.

Var det noget I kunne finde på? Nogen der har prøvet det. ? 

Og hvad tænker I ellers .

Sober debat tak. Vi er alle forskellige og har forskellige grænser.

Jeg fantaserer om at se min mand k..... en anden kvinde mens hun slikker mig. Min mand er temmelig veludrustet og tanken om at se hans store p.. glide ind og ud af en anden kvinde får mig til at komme flere gange når jeg hygger med mig selv. 

Anmeld Citér

25. september 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fantaserer om at se min mand k..... en anden kvinde mens hun slikker mig. Min mand er temmelig veludrustet og tanken om at se hans store p.. glide ind og ud af en anden kvinde får mig til at komme flere gange når jeg hygger med mig selv. 

Men du tror ikke at du vil blive jaloux? 

Og hvad hvis der opstår følelser? 

Og du vil gerne slikkes?

Jeg spørger af nysgerrighed.  Interessant hvor forskellige vi er herinde. 

Anmeld Citér

26. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Men du tror ikke at du vil blive jaloux? 

Og hvad hvis der opstår følelser? 

Og du vil gerne slikkes?

Jeg spørger af nysgerrighed.  Interessant hvor forskellige vi er herinde. 

Nej det bliver jeg aldrig og er heller ikke bange for han får følelser for hende. 
Jeg vil rigtig gerne slikkes af en anden kvinde. Min fantasi er at kvinden og jeg ligger i en 69 hvor hun ligger øverst så min mand kan tage hende bagfra. På den måde kan jeg se hans dejlige store p.. og store kugler kneppe hende og nyde hendes stønnen. Han skal slutte af med at komme i hende så jeg kan slikke hende ren efterfølgende og som du nok kan læse er det noget jeg har tænkt meget over og vi skal nok få det gennemført en dag. Vi har haft en trekant før hvor min mand også var sammen med den anden mand. Det var frækt og kan anbefales. 

Anmeld Citér

26. september 2023

Anonym

Min mand og jeg er meget åbne ift den slags. Han har ses med andre kvinder, haft sex med dem og hvad, der ellers hører til. Jeg selv har ikke lavet noget endnu med en anden. Der har ikke lige været lysten til nogen specifikt endnu. 

Min mand har så stoppet det han havde, fordi han hellere vil gøre den slags sammen med mig og andre. Jeg er åben for det. Men jeg er super kræsen, så på den måde er det lige så meget friheden til at gøre hvad jeg vil, som jeg har det godt i. Jeg ville dog sikkert sagtens kunne hygge mig med at se min mand være sammen med anden. 

Jeg kan sagtens blive jaloux. Men jeg tænder på den følelse. Jeg er ikke nervøs for at han finder en anden og forelsker sig, min selvtillid og selvværd er i orden ift ham og han finder ikke bedre end mig. Han kan lede så længe han ville hvis det endelig var det. I så fald, er det hans tab. 

Anmeld Citér

27. september 2023

Anonym

Anonym skriver:

Min mand og jeg er meget åbne ift den slags. Han har ses med andre kvinder, haft sex med dem og hvad, der ellers hører til. Jeg selv har ikke lavet noget endnu med en anden. Der har ikke lige været lysten til nogen specifikt endnu. 

Min mand har så stoppet det han havde, fordi han hellere vil gøre den slags sammen med mig og andre. Jeg er åben for det. Men jeg er super kræsen, så på den måde er det lige så meget friheden til at gøre hvad jeg vil, som jeg har det godt i. Jeg ville dog sikkert sagtens kunne hygge mig med at se min mand være sammen med anden. 

Jeg kan sagtens blive jaloux. Men jeg tænder på den følelse. Jeg er ikke nervøs for at han finder en anden og forelsker sig, min selvtillid og selvværd er i orden ift ham og han finder ikke bedre end mig. Han kan lede så længe han ville hvis det endelig var det. I så fald, er det hans tab. 

Det lyder frækt Hvordan har du det med min fantasi som beskrevet ovenfor? Kunne du se dig selv som kvinden som blev taget af min mand samtidig med vi to udførte oralsex på hinanden? Har du været sammen med en veludrustet mand før? 
Har du været sammen med en kvinde før? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.