Se sin partner have sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.619 visninger
31 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2023

Anonym trådstarter

Hej.

Havde venindehygge . Og et af vores  emner var at en af pigerne gerne vil prøve noget nyt med sin mand.

Hun fantasere om at se hendes mand få et blowjob og slikke en anden kvinde imens hun ser på.

Det skal kun være det og ikke andet sex relateret. 

Vi diskuterer det ivrigt.  For og imod og hvad nu hvis osv.

Jeg har fået og tygget lidt på det . Og kan ikke finde ud af hvad jeg helt mener.

Var det noget I kunne finde på? Nogen der har prøvet det. ? 

Og hvad tænker I ellers .

Sober debat tak. Vi er alle forskellige og har forskellige grænser.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2023

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Absolut ikke noget jeg kunne forestille mig. Det er for mig virkelig intimt med oralsex, så nej herfra til den fantasi

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Havde venindehygge . Og et af vores  emner var at en af pigerne gerne vil prøve noget nyt med sin mand.

Hun fantasere om at se hendes mand få et blowjob og slikke en anden kvinde imens hun ser på.

Jeg har fået og tygget lidt på det . Og kan ikke finde ud af hvad jeg helt mener.

Engang der vi havde meget sex, tændte jeg helt vildt på tanken, at se manden dyrke sex med en anden kvinde 

- Men når det kom til at sætte ting i gang, blev jeg bange ved tanken, og sex er også intimt for manden, hvad hvis han bliver forelsket i hende, og hvad hvis jeg fortryder - så kan man ikke råbe STOP!!!! 

Så nej ikke noget for mig, for høje en pris synes jeg 

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

Nej tak, jeg er ret så jaloux så bare tanken får jeg ondt i maven af og bliver helt ked af det

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

Tanken er fræk, men det ville ikke være noget for mig i praksis. Både min mand og jeg er for private, og jeg ville nok også bare være jaloux anlagt og nervøs for, at han nød det mere med hende end med mig. Måske lidt småligt, men sandt. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Kontrast

Jeg synes egentlig ikke, at jeg er jaloux, men jeg er mere til sex sådan 1-1 og ikke noget med at se andre eller selv blive iagttaget eller trekanter/firkanter. Men det er jo en smagssag. Hvis I begge to (alle 3) har lyst, synes jeg endelig, at I skal kaste jer ud i det. Og jeg synes faktisk godt, at man kan sige fra undervejs, hvis det alligevel ikke virker. 

Anmeld Citér

31. august 2023

Anonym

Jeg tænker der er langt fra tanke til handling... men hvis det er noget man gerne vil, så skal man da prøve det af

Personligt kan jeg sagtens have fantasier om alt muligt med min mand og andre, men som en anden skriver, er det aldrig noget jeg ville føre ud i livet... 

Anmeld Citér

31. august 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej.

Det er aldrig noget jeg selv ville gøre. Hverken være sammen med en anden mens min mand ser på eller omvendt. Ikke engang så meget som et kys. 
men som du selv siger. Folk har forskellige fantasier og lyster. Og hvis ens partner er med på det synes jeg da bare man skal kaste sig ud i det.

Anmeld Citér

2. september 2023

Anonym

Nej tak herfra til ALT, hverken den ene eller anden vej- hverken at være aktiv eller iagtagende....

Anmeld Citér

2. september 2023

Anonym

Jeg forestiller mig, at det foregår en del i svingerklubber, og dem er der da en del af rundt omkring. Defor er det nok ikke så urealistisk.

Om det var noget for mig. Nej tak. Men det betyder ikke, at det ikke er noget for andre. Og hvorfor holde tilbage, hvis det giver noget til deres parforhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.