Forskellig sexlyst=Problematisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2023

fehår

Anonym skriver:

Aldrig om jeg ville turde det! Så ville han da blive rasende

Rasende hvis du viser tråden, eller rasende hvis du siger nej tak til sex?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2023

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Rasende hvis du viser tråden, eller rasende hvis du siger nej tak til sex?

Hvis jeg viser tråden

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym

Jeg synes, du skal læse om narcissisme og gaslighting. Jeg kan ikke udtale mig om, om din mand er narcissist, men ser da helt klart en masse røde flag med det, du beskriver om ham her i tråden. 

Anmeld Citér

29. juli 2023

Cerenia

Det er et utrolig usundt forhold du er i, ud fra det du beskriver. Han vil ikke arbejde med sig selv, se sine egne fejl eller arbejde med dig om at få et bedre forhold og bedre kommunikation. En mand som afviser terapi fordi han ikke mener det hjælper og at han ikke har fejl, er ikke en du kan samarbejde med. 
det vil desværre nok ikke ændre sig, da han ikke evner selv refleksion. Pas på dig selv!

Anmeld Citér

29. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes, du skal læse om narcissisme og gaslighting. Jeg kan ikke udtale mig om, om din mand er narcissist, men ser da helt klart en masse røde flag med det, du beskriver om ham her i tråden. 

Tro mig, jeg har læst mange gange om lige præcis det, men det passer bare ikke på ham. Tro mig eller lad vær, men det gør det bare ikke. De ting han siger til mig omkring vores forhold osv. er ikke noget en narccasist (staves) siger eller gør. 

Anmeld Citér

29. juli 2023

fehår

Anonym skriver:

Tro mig, jeg har læst mange gange om lige præcis det, men det passer bare ikke på ham. Tro mig eller lad vær, men det gør det bare ikke. De ting han siger til mig omkring vores forhold osv. er ikke noget en narccasist (staves) siger eller gør. 

Han behøver jo ikke være narcissist, men han ødelægger jeres ægteskab ved at nægte at arbejde på det. Når han er fuldstændigt blokeret i forhold til selvrefleksion, kan I ikke komme videre. 

At han sætter lighedstegn mellem sex og kærlighed i en sådan grad, at han opfører sig som et svigtet og afvist barn, hvis I ikke har sex hver anden dag, er bekymrende.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.