Anonym skriver:
Du synes 1 gang om ugen er fornuftigt, men det gør din mand ikke.
Vi alle forskellige.
Men derfor skal man selvfølgelig ikke straffes eller behandles dårligt.
Jeg mener dog at man sammen, må indgå et kompromis.
Som en anden skriver, så kommer sex lysten ikke altid bare af sig selv, man må også godt opsøge den lidt selv.
Hvis begge bare vælger ikke at bøje sig på nogen punkter, så kan et ægteskab ikke fungere.
Min mand har en høj sexlyst. Han kunne sagtens have sex hver dag.
Jeg kan gå flere uger, uden at tænke på det hvis jeg nogengange ikke selv griber den.
Min mand kunne dog aldrig finde på at straffe mig for et nej.
Men er der gået længe, kan han godt finde på at pointere at han savner mig. Men ikke på en bebrejdende måde.
Jeg giver nogengange min mand et blowjob, selvom min lyst måske ikke er der.
Fordi jeg gerne går på kompromis. Min mand bliver glad og tilfreds - ergo vil han også gerne gøre mig glad og tilfreds på andre måder.
Jeg kan godt finde på at indlede til sex - selvom jeg ikke har haft lyst.
Men når vi først er i gang, så kan jeg jo ikke synes det er andet end dejligt, og er så nærmest skuffet når det slut 

Men igen, jeg er aldrig blevet tvunget eller straffet.
Som man siger "happy wife, happy life"
Det må vel også gælde den anden vej, glad mand - glad liv.
Så gør min mand alverdens ting for mig, af mine små finurligheder, for at se mig glad.
Så kan jeg godt bruge 5 min på at hive i bananen 
Jeg er enig i meget af det du skriver, men jeg synes også at kompromiser lige omkring sex kan være problematisk. Jeg ville personligt ikke bryde mig om hvis min kone gav mig blowjobs selvom hun ikke har lyst til sex. Det ville give mig en mærkelig følelse af udnyttelse, hvis jeg lige fik sådan en trøste-guffer i ny og næ.
Det er lidt strengt trukket op og jeg gætter på det ikke føles sådan for hverken du eller din mand. Jeg prøver bare at sige at jeg tror man skal være forsigtige med kompromiser i nogle sammenhænge.
Når det er sagt, så er jeg helt med på at man skal forsøge at finde en måde at mødes som fungerer for begge. Og det TS beskriver må siges at være det stik modsatte.