Er det bare mig, der går i små sko ?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ
Anonym skriver:

De første 3 + år var det ikke sådan . Men de sidste par år , er han bare blevet super spøjs på det punkt .  

Og det er altså ikke fordi jeg er kæresten der skriver og ringer x mange . Og slet ikke hvis jeg ved manden er i byen / er i et selvskab . Vi er begge ret gode til at give hinanden luft . Meeen synes måske det er lidt for underligt slet ikke at have nogen formere for kommikation i 5 dage . " Bare fordi " han lige er sammen med familien men ja kan selfølgelig også være det bare er mig , der er smålig lige nu 

Jeg synes det er sindsyg mærkeligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2023

Babycrew

Kender hans familie til dig?

Det lyder for mig som om han skjuler noget. Hvis han er muslim, så er min første tanke virkelig om du er hemmelig for familien og de derfor måske er ved at sætte ham op med en anden?

Det lyder måske fordømmende, men man har hørt om det så mange gange før. Han er sammen med familien, kontakter dig ikke rigtigt, virker irriteret når han gør (kommentaren om at fælge rapport). Virker som om han har dårlig samvittighed med hans reaktion.

Anmeld Citér

23. juli 2023

Anonym trådstarter

Babycrew skriver:

Kender hans familie til dig?

Det lyder for mig som om han skjuler noget. Hvis han er muslim, så er min første tanke virkelig om du er hemmelig for familien og de derfor måske er ved at sætte ham op med en anden?

Det lyder måske fordømmende, men man har hørt om det så mange gange før. Han er sammen med familien, kontakter dig ikke rigtigt, virker irriteret når han gør (kommentaren om at fælge rapport). Virker som om han har dårlig samvittighed med hans reaktion.

Familien kender til mig , men tror faktisk ikke de bryder sig super meget om mig ;/ 

De er ikke muslimer

Anmeld Citér

23. juli 2023

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Har du snakket med ham om det? Sagt ‘hej x, når vi ikke er i kontakt i længere tid, når du er sammen med familien, føler jeg mig glemt og savner dig! Hvad kan vi gøre for at undgå dette?’ Agtigt. 

Jeg ville selv have det på samme måde. Jeg har brug for at føle mig connected/forbundet til en partner. Om det så er en besked om dagen at han hygger sig eller et opkald ind i mellem, det er lige meget. Jeg ville i hvert fald ikke være ok med det du beskriver. 

ville tage en snak med ham og derefter overveje hvad det skal ske dit behov for kontakt er ganske normalt og naturligt. Hans opførsel er ret mærkelig. 

Ork ja .. har fortalt det maaaaaange gange at jeg for en følelse af xxxxxxxx Når du gør xxxxxx 

Men tror faktisk ikke det rør ham :/

Anmeld Citér

23. juli 2023

Cerenia

Anonym skriver:

Ork ja .. har fortalt det maaaaaange gange at jeg for en følelse af xxxxxxxx Når du gør xxxxxx 

Men tror faktisk ikke det rør ham :/

Hvorfor er du sammen med en som er ligeglad med din glæde og trivsel? Som end ikke vil forsøge at møde dig halvvejs?

Anmeld Citér

23. juli 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Nu er jeg nok lidt underlig på det punkt, og jeg møder ikke ret mange der har det ligesom jeg. Hvis jeg er sammen med nogen tager jeg stort set ikke min tlf, jeg gider ikke snakke i tlf samtidig med jeg er til en fødselsdag,  familie besøg, ses med en veninde osv. Jeg bliver stresset af det. Men fordi ikke ret mange har det sådan, så synes jeg det er en lidt mærkelig opførsel. Især hvis han ikke normalt gør sådan. 

Jeg forstår, til en fødselsdag, frokost med veninde mv, men i løbet af en tur på 5 dage? Der ville du også ignorere telefonerne totalt? Når din kæreste ringer eller skriver.?

Anmeld Citér

23. juli 2023

Mitguld

Mit bedste råd til dig er at, stille dig selv spørgsmålet, hvad ville du råde dit barn til, hvis deres kæreste gjorde sådan, eller hvis det var din veninde?

Synes ikke det er normal opførsel, i et kærlighedsforhold.

Anmeld Citér

23. juli 2023

Anonym

Mor11 skriver:

Jeg forstår, til en fødselsdag, frokost med veninde mv, men i løbet af en tur på 5 dage? Der ville du også ignorere telefonerne totalt? Når din kæreste ringer eller skriver.?

Nej jeg har da ikke skrevet jeg ville ignorere min kæreste. Men som udgangspunkt ville jeg højst ringe én gang. Jeg bryder mig ikke om at tale i telefon og sende SMS, det ved folk omkring mig også godt. En eventuel kæreste ville også vide det på forhånd at det er sådan jeg er, så der ingen overraskelsesmoment ville være på dét punkt. Nu går jeg ikke udfra han er på samme måde, hvorfor jeg netop skriver det er underligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.