Er det bare mig, der går i små sko ?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2023

Anonym trådstarter

Fortvivlet skriver:

Bor I ikke sammen ?

Siden du ikke vidste at han var taget før afsted?

Hvor tit plejer I at skrive/snakke sammen?

Nope vi bor ikke sammen . Men vi plejer da at skrive eller snakke sammen hver dag . Og ses ofte .  Men det ligesom om at når der er noget familie halløj omkring ham . Så bliver jeg fuldstændig intetsigende. Som i total :/

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2023

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det er da super mærkeligt har det altid været sådan?

De første 3 + år var det ikke sådan . Men de sidste par år , er han bare blevet super spøjs på det punkt .  

Og det er altså ikke fordi jeg er kæresten der skriver og ringer x mange . Og slet ikke hvis jeg ved manden er i byen / er i et selvskab . Vi er begge ret gode til at give hinanden luft . Meeen synes måske det er lidt for underligt slet ikke at have nogen formere for kommikation i 5 dage . " Bare fordi " han lige er sammen med familien men ja kan selfølgelig også være det bare er mig , der er smålig lige nu 

Anmeld Citér

20. juli 2023

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg synes tværtimod det er super fedt at folk er til stede på deres tur i stedet for at være på telefon hele tiden (hvis det er det der sker). Særligt med børn!

Anmeld Citér

20. juli 2023

Anonym trådstarter

Panther skriver:

Jeg synes tværtimod det er super fedt at folk er til stede på deres tur i stedet for at være på telefon hele tiden (hvis det er det der sker). Særligt med børn!

Jeg er fuldstændig enig intet mere irriterende end at sidde i et selskab og alle sidder med hovedet i en tlf .

Meen synes måske 5 dage uden " kontakt" / blive direkte ignoreret er en lidt atypisk adfærd for et kæreste par .   

Anmeld Citér

21. juli 2023

Anonym trådstarter

Han skrev som sagt den ene nat kl 3 . Hvor jeg så spørger ham fuldstændig fredeligt " hvad søren laver du oppe kl bæ om natten . Hvortil han bare for sagt noget i stil med .. han skulle ikke aflægge rapport til mig .. wtf .... Det er der sidste kontakt vi har haft ... Fatter intet lige nu

Anmeld Citér

21. juli 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Vil forsøge at gøre mit bedste for at gøre skriver kort og direkte.

Min kæreste og jeg har været sammen i 6 år . Vi har begge børn fra tidligere forhold . Vi bor ikke sammen.

Anyhow. Han er på ferie lige nu i Tyskland ( besøge noget familie) med sine børn .

Han ville tage afsted natten til tirsdag. han skriver så mandag midnat " hvad laver du " jeg svare tilbage og spørger om det samme retur.. hvortil han skriver " jamen jeg er i Tyskland" 

Hmm okay så ..lidt spøjst måske ikke nævne man er kørt et døgn før . Men ja ja . 

Har så faktisk ikke hørt en dyt fra manden mere eller mindre siden ..  han skrev lige kl bæ om natten kl 03 et eller andet natten til onsdag om jeg sov .. hvortil jeg svare . For dog ingen respons. Og afviser mine opkald og slukker sin tlf .. for så at skrive kl 16 om eftermiddagen om jeg havde ringet om natten / tidligt morgen.. hvilket manden jo tydeligvis kan se ??? 

Har så ikke hørt mere siden . 

Er det bare mig ? Eller er det en spøjs adfærd ? 

Meget spøjs adfærd. Jeg havde ikke fundet mig i det. 

Anmeld Citér

21. juli 2023

Cerenia

Har du snakket med ham om det? Sagt ‘hej x, når vi ikke er i kontakt i længere tid, når du er sammen med familien, føler jeg mig glemt og savner dig! Hvad kan vi gøre for at undgå dette?’ Agtigt. 

Jeg ville selv have det på samme måde. Jeg har brug for at føle mig connected/forbundet til en partner. Om det så er en besked om dagen at han hygger sig eller et opkald ind i mellem, det er lige meget. Jeg ville i hvert fald ikke være ok med det du beskriver. 

ville tage en snak med ham og derefter overveje hvad det skal ske dit behov for kontakt er ganske normalt og naturligt. Hans opførsel er ret mærkelig. 

Anmeld Citér

21. juli 2023

Anonym

Nu er jeg nok lidt underlig på det punkt, og jeg møder ikke ret mange der har det ligesom jeg. Hvis jeg er sammen med nogen tager jeg stort set ikke min tlf, jeg gider ikke snakke i tlf samtidig med jeg er til en fødselsdag,  familie besøg, ses med en veninde osv. Jeg bliver stresset af det. Men fordi ikke ret mange har det sådan, så synes jeg det er en lidt mærkelig opførsel. Især hvis han ikke normalt gør sådan. 

Anmeld Citér

21. juli 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Han skrev som sagt den ene nat kl 3 . Hvor jeg så spørger ham fuldstændig fredeligt " hvad søren laver du oppe kl bæ om natten . Hvortil han bare for sagt noget i stil med .. han skulle ikke aflægge rapport til mig .. wtf .... Det er der sidste kontakt vi har haft ... Fatter intet lige nu

Altså ja det er en mærkelig adfærd.. Men den mest mærkelige adfærd er hans kommentar har.. Synes mere det lyder til, at han skjuler noget for dig 

Anmeld Citér

21. juli 2023

Anonym

Jeg tror, jeg er rimelig meget som din mand, og vil helst bare være i nyet når jeg er sammen med familie, specielt hvis jeg ikke ser dem så ofte. Der kan godt gå timevis endda dage før jeg svarer min mand, og det er han indforstået med, og har det helt ok med. Mens når min mand er væk har jeg behov for lidt flere opdateringer, og det er han også god til at give. Men det har været en lang vej og krævet en masse samtaler for at finde ud af vores BEGGES behov, og finde en mellemvej der fungerer for os. Så jeg ville nok snakke med ham om det når han kommer hjem, og så bare vær ærlig om hvordan det føles for dig, og at du selvfølgelig ikke vil have lange rapporter men at du også gerne vil følge lidt med fra sidelinjen. Og husk at det kræver en del øvelse. Held og lykke med det, og rigtig god sommer ☀️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.