Er det bare mig, der går i små sko ?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.371 visninger
27 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2023

Anonym trådstarter

Vil forsøge at gøre mit bedste for at gøre skriver kort og direkte.

Min kæreste og jeg har været sammen i 6 år . Vi har begge børn fra tidligere forhold . Vi bor ikke sammen.

Anyhow. Han er på ferie lige nu i Tyskland ( besøge noget familie) med sine børn .

Han ville tage afsted natten til tirsdag. han skriver så mandag midnat " hvad laver du " jeg svare tilbage og spørger om det samme retur.. hvortil han skriver " jamen jeg er i Tyskland" 

Hmm okay så ..lidt spøjst måske ikke nævne man er kørt et døgn før . Men ja ja . 

Har så faktisk ikke hørt en dyt fra manden mere eller mindre siden ..  han skrev lige kl bæ om natten kl 03 et eller andet natten til onsdag om jeg sov .. hvortil jeg svare . For dog ingen respons. Og afviser mine opkald og slukker sin tlf .. for så at skrive kl 16 om eftermiddagen om jeg havde ringet om natten / tidligt morgen.. hvilket manden jo tydeligvis kan se ??? 

Har så ikke hørt mere siden . 

Er det bare mig ? Eller er det en spøjs adfærd ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2023

Kontrast

Det er mærkelig adfærd ja. Han kunne da godt lige skrive, at han har travlt med børn og venner eller ringe bare kort. Jeg ville også blive ked af det.

Anmeld Citér

20. juli 2023

Anonym

Det er super mærkeligt, jeg forstår dig godt. Tror dig det er bedre at vente til han kommer hjem så i kan tage den face to face 

Anmeld Citér

20. juli 2023

Anonym

Er han afsted med eks kæresten eller venner/familie?? Og hvad skulle de lave? Måske er han bare travl, måske er han sammen med nogle der gør det svaret at skrive og snakke.. men jo mærkelig adfærd..

Anmeld Citér

20. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er han afsted med eks kæresten eller venner/familie?? Og hvad skulle de lave? Måske er han bare travl, måske er han sammen med nogle der gør det svaret at skrive og snakke.. men jo mærkelig adfærd..

Han er afsted med sine børn, mor ,bror . I Tyskland for at besøge en anden bror, svigerinde og deres børn . 

De skal ikke noget "bestemt " bare familie hygge ikke et planlagt program eller lignende. 

Ringede lige igår aftes for lige bare at sige hej han havde åbenbart travlt og ville ringe tilbage senere på aften . Hørte intet . Ingen opkald ingen beskeder intet .

Han er ikke dansk . Så ved ikke om der er noget kulturelt der spiller ind i den her adfærd . Men sådan generelt set "tjekker han ud " når han er i nærheden af sin familie .  Jeg bliver fuldstændig luft og nærmest ikke eksisterende... Virkelig mærkeligt fornemmelse af sidde med . 

Anmeld Citér

20. juli 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det er da super mærkeligt har det altid været sådan?

Anmeld Citér

20. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet

Bor I ikke sammen ?

Siden du ikke vidste at han var taget før afsted?

Hvor tit plejer I at skrive/snakke sammen?

Anmeld Citér

20. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Fortvivlet skriver:

Bor I ikke sammen ?

Siden du ikke vidste at han var taget før afsted?

Hvor tit plejer I at skrive/snakke sammen?

Nej de bor ikke sammen, står der i opslaget

Anmeld Citér

20. juli 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
BAE skriver:

Nej de bor ikke sammen, står der i opslaget

Den havde jeg lige misset, så bare de havde været sammen i 6 år, det er også længe og så ikke engang bo sammen 

Anmeld Citér

20. juli 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Fortvivlet skriver:

Den havde jeg lige misset, så bare de havde været sammen i 6 år, det er også længe og så ikke engang bo sammen 

Ikke alle vil bo sammen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.