At kunne komme imens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2023

Anonym

Mit hovede skal være slået fra og kun tænke på sex manden osv. 

Vi har jo et punkt oppe i skeden og det er ikke langt oppe hvis manden varmer dig godt op og sex bagefter han skal finde en rute så penis masserer punktet oppe i dag og hjæper med røven op af hvis man ikke selv kan rykke det lidt op så en lidt hård pude. Men ja det kræver at manden holder sig for det er ikke altid en orgasme der kommer efter de første 10 minutter. Men når man får det og kender kroppen osv wow det er så fantastisk.

Selv manden kan mærke når jeg får den orgasme

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2023

Anonym

Hejsa,

Vil bare lige skrive at du bestemt ikke er alene. Jeg har samme udfordring, desværre så følger spændt med på svarene i tråden.

Jeg tror måske det sidder i hovedet? Kan sagtens når jeg er selv, og når min kæreste stimulerer klitten på forskellig vis. Men er p…. inde samtidig er det 100% som om der ikke er forbindelse, eller klitten er i “udu”. Jeg har googlet rundt omkring, men ikke rigtig fundet nogen med samme problem/mulig løsning, så tak!! 

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit hovede skal være slået fra og kun tænke på sex manden osv. 

Vi har jo et punkt oppe i skeden og det er ikke langt oppe hvis manden varmer dig godt op og sex bagefter han skal finde en rute så penis masserer punktet oppe i dag og hjæper med røven op af hvis man ikke selv kan rykke det lidt op så en lidt hård pude. Men ja det kræver at manden holder sig for det er ikke altid en orgasme der kommer efter de første 10 minutter. Men når man får det og kender kroppen osv wow det er så fantastisk.

Selv manden kan mærke når jeg får den orgasme

Det punkt gør intet for mig orgasmemæssigt Jeg kan reelt kun opnå orgasme via klitoris. Har prøvet en masse mht. g-punktet, forskellige stillinger, puden under numsen, tryk osv. Men det er nu heller ikke det jeg søger. Jeg vil bare gerne kunne komme samtidig med at min kæreste er oppe i mig Så søger nogle “tricks” når nu jeg føler at følelsen helt forsvinder i klitten når han penetrerer samtidig.

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa,

Vil bare lige skrive at du bestemt ikke er alene. Jeg har samme udfordring, desværre så følger spændt med på svarene i tråden.

Jeg tror måske det sidder i hovedet? Kan sagtens når jeg er selv, og når min kæreste stimulerer klitten på forskellig vis. Men er p…. inde samtidig er det 100% som om der ikke er forbindelse, eller klitten er i “udu”. Jeg har googlet rundt omkring, men ikke rigtig fundet nogen med samme problem/mulig løsning, så tak!! 

Lige nøjagtig!!!! Måske det er i hovedet det foregår, men uanset hvad, så gad jeg bare godt kunne! Så min orgasme bliver en del af selve akten også  Vi må øve videre! Hahaha

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det på samme måde, hvis du prøver med legetøj oppe i dig imens? Kunne være interessant at teste for at se, om det fysiologisk eller psykologisk.

Hmmm… muligvis Jeg kan godt komme hvis jeg putter mine fingre op og stimulerer klitten imens, så måske det er fordi der “foregår” for mange ting Vi må eksperimentere mere! Haha

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Når min kone og jeg har sex benytter vi ofte en dildo samtidig med min p... Altså double penetration vaginalt. Med vibratoren tændt samtidigt som stimulere klitoris så opnår hun orgasme hver gang. Der kræver selvfølgelig lidt opvarmning så hun er våd nok.

Ja jeg tror også det sagtens kan lade sig gøre, hvis man stimulerer klitten imens, men synes bare det er pudsigt at det nærmest bliver helt følelsesløst, når det ellers ikke er et problem uden penetration

Anmeld Citér

2. juli 2023

Anonym

Har I prøvet coital alignment stillinger? Missionær virker for mig.

Anmeld Citér

5. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har I prøvet coital alignment stillinger? Missionær virker for mig.

Ved slet ikke hvad det er? Haha

Det er ligegyldigt hvilke stillinger vi bruger - jeg mærker intet!

Anmeld Citér

5. juli 2023

Anonym

Min hjerne bliver også forvirret når der foregik for meget på en gang (kan f.eks. intet mærke i en 69'er hvis jeg selv er for aktiv) 

For mig har det hjulpet at bruge en dildo (i starten lå den bare stille og fyldte ud så at sige) og efterhånden har jeg kunne gøre mere og mere. For mig er det nemmest at øve alene når jeg har tid og ro

Jeg kan fint komme nu når vi er sammen, men f.eks. hvis jeg rider, kan jeg godt sidde stille og røre ved mig selv/han rører ved mig til jeg kommer. Og ellers til punktet lige før, så kan jeg godt komme imens der er bevægelse på. Men det har krævet noget træning og tilvænning i at det er ok med små pauser og sådan. Det samme i en 69'er

I øvrigt fandt jeg ud af at en penisring/par ring med vibrator er fantastisk til det formål, så varm anbefaling herfra

Anmeld Citér

13. juli 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min hjerne bliver også forvirret når der foregik for meget på en gang (kan f.eks. intet mærke i en 69'er hvis jeg selv er for aktiv) 

For mig har det hjulpet at bruge en dildo (i starten lå den bare stille og fyldte ud så at sige) og efterhånden har jeg kunne gøre mere og mere. For mig er det nemmest at øve alene når jeg har tid og ro

Jeg kan fint komme nu når vi er sammen, men f.eks. hvis jeg rider, kan jeg godt sidde stille og røre ved mig selv/han rører ved mig til jeg kommer. Og ellers til punktet lige før, så kan jeg godt komme imens der er bevægelse på. Men det har krævet noget træning og tilvænning i at det er ok med små pauser og sådan. Det samme i en 69'er

I øvrigt fandt jeg ud af at en penisring/par ring med vibrator er fantastisk til det formål, så varm anbefaling herfra

Virkelig et svar jeg kan bruge til noget! tak!! Det er nok bare øvelse der skal til, ja..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.