Jeg har er ønske om at komme imens min kæreste er oppe i mig. Jeg kan ikke få orgasme af penetration alene, kun af at stimulere klitoris, dog kan jeg ikke rigtig mærke noget hvis det foregår samtidig med at min kæreste er oppe i mig.
Det er som om at følsomheden på klitoris ikke rigtig er der? Har prøvet at han rør ved mig imens og at jeg selv prøver, men det er kun lykkes halvt en enkelt gang, da han trak sig lidt ud og rørte ved mig og lige inden jeg så fik orgasme, så fortsatte han, så jeg kom imens han var inden i mig. Det var vildt dejligt at være tæt på den måde imens, for ellers er det altid sådan at han sørger for at jeg får orgasme enten med tungen eller fingrene inden vi reelt dyrker sex sammen på anden måde.
Har I nogle gode råd til hvad der evt. skal til? Eller har I selv samme udfordring og har fundet noget der virker, så lad mig høre? ☺️
Har selv overvejet at tage min lille vibrator med og se om det hjælper, da den måske gør at jeg bedre kan mærke det på klitoris, men har heller ikke lyst til at den skal med “hver gang” 

Anmeld
Citér