Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PiaR skriver:Er der plads til en mere som ønsker at leve sundt og tabe de sidste dumme kilo...?Kunne være dejligt med en gruppe hvor vi kunne støtte hinanden...TiL IvfMarie - den kopi du er kommet let til, var det ikke en du ville dele lidt af ;)...I så fald er min mail: pia@vores-familie.net :)Knus Pia + 10 kilo :S
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PiaR skriver:Til Marie igen...jeg kan kun åbne ugeskemaet ??? Mon det er min computer...? kan ikke åbne de to piontguider ... hmm... ellers får jeg lige manden til at se på det senere... den viser nemlig bare en million tal og tegn...KNUS(H)
ivfmarie skriver:PiaR skriver:Til Marie igen...jeg kan kun åbne ugeskemaet ??? Mon det er min computer...? kan ikke åbne de to piontguider ... hmm... ellers får jeg lige manden til at se på det senere... den viser nemlig bare en million tal og tegn...KNUS(H)måske er det bedre over msn?
PiaR skriver:Ja det har du nok ret i....pia0631@hotmail.com Knus...
ivfmarie skriver:PiaR skriver:Ja det har du nok ret i....pia0631@hotmail.com Knus...Du er tilføjet...
Sanne Andersen skriver:lonemus kan se vi er blevet lidt flere siden jeg var på i går...Hvor er det bare dejlig at vi kan støtte hinanden...Super med en side til det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128