weight watchers!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. april 2008

lonemus

Er der nogen der følger deres program i kampen mod kiloene?

Nu har jeg set nogle følger DDV, men da jeg selv følger ww, tænkte jeg det kunne være hyggeligt at "snakke" sammen.

Lone - som føler jeg har fået et helt nyt liv med ww :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

SaNiNa

hehe fulgte den for 3 år siden og det fik ikke så godt det er for let at snyde over nu at følge ddv istedet for...

man skal aldrig sige en tanke højt "så kan jeg jo godt skrive en kartoffel mere på" ups snød lidt :$

Anmeld

15. april 2008

lonemus

Hej Sanne!

Tak for dit svar!

Jeg har også fulgt ddv, men jeg syntes det er aaaaalt for strengt.....jeg syntes jeg havde meget svært ved at begå mig socialt, for jeg syntes alrdig der var noget jeg måtte spise 8( Men jeg tabte mig skam :)

Her på ww syntes jeg det er meget mere frit, noget som jeg har brug for, ellers panikker jeg fuldstændig :))
Sådan er vi forskellige :D

Hvor længe har du været i gang og hvor meget har du tabt?
Jeg har kun været i gang på ww i 1½ uge, men jeg tabte 2,5 kilo den første uge - i starten taber man selvfølgelig altid mest :)):))

Knuz

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

er ikke begynd på ddv endnu men var os ww i ca ½ år
jeg havde ikke selv "morale" nok til ikke at snyde med de skide poin. så vil jeg heller veje min mad af siden sidste i oktober har jeg tabt 15 kg.

håber du blive glad for ww og vil rigtig gerne hører hvordan det år kunne være jeg skulle starte der igen... kunne jo tænkes at jeg har letter ved det nu hvor jeg virkelig bare gerne vil tane mig...

Anmeld

15. april 2008

sttina

jeg er på ww og har været det siden august og har tabt ca 25 kilo.. Som er ca halvejs.. Men indrømmet lige nu er jeg inde i en periode hvor jeg bare ikke gider skrive ned og er kørt sådan lidt surt i det >( Men tror ikke det ville være anderledes hvis det havde været ddv, tværtigmod.. For jeg synes deres program er for stramt.. Og svært at leve med bagefter.. Så derfor er jeg stadig til ww og går stadig til møderne og så håber jeg på at finde min motivation igen (?)

Anmeld

15. april 2008

lonemus

Sanne Andersen skriver:

er ikke begynd på ddv endnu men var os ww i ca ½ år
jeg havde ikke selv "morale" nok til ikke at snyde med de skide poin. så vil jeg heller veje min mad af siden sidste i oktober har jeg tabt 15 kg.

håber du blive glad for ww og vil rigtig gerne hører hvordan det år kunne være jeg skulle starte der igen... kunne jo tænkes at jeg har letter ved det nu hvor jeg virkelig bare gerne vil tane mig...

Det er vildt flot du har tabt 15 kilo - du er sej (C)

Jeg skal nok holde dig informeret omkring mit vægttab. Jeg følger programmet hjemme, som brevkursist, sammen med en veninde, for det ER altså lettere, når man er 2 (H)
Hvis du får lyst, kan vi jo støtte hinanden her igennem :)

Knuz fra Lone

Anmeld

15. april 2008

lonemus

sttina skriver:

jeg er på ww og har været det siden august og har tabt ca 25 kilo.. Som er ca halvejs.. Men indrømmet lige nu er jeg inde i en periode hvor jeg bare ikke gider skrive ned og er kørt sådan lidt surt i det >( Men tror ikke det ville være anderledes hvis det havde været ddv, tværtigmod.. For jeg synes deres program er for stramt.. Og svært at leve med bagefter.. Så derfor er jeg stadig til ww og går stadig til møderne og så håber jeg på at finde min motivation igen (?)

Vildt sejt, flot vægttab (C)
Syntes du, at du får noget ud af møderne? Jeg gik også til møderne for nogle år siden, men jeg syntes blot det var tidsspilde...måske jeg bare har gået et dårligt sted (?)
Men jeg følger det nu som brevkursist.......syntes ikke jeg gider møderne igen....hvis jeg er i tvivl om noget kan jeg kontakte hovedkontoret på mailen, så det virker nu fint nok.
Håber du finder motivationen igen...har du ikke nogle fotos fra tiden før ww, som du kan kigge på og måske det kan hjælpe dig?? Jeg syns tit man bliver skræmt af at se et foto af sig selv - især hvis man har for mange kilo på sidebenene 8(:))

Lone

Anmeld

15. april 2008

SaNiNa

Det kan du tror jeg har lyst til... det er rimelig svær at blive ved med at hold gnisten 15kg er osse meget på så få måneder... taber min heller ikke lige så meget nu som til at starte med...

så syntes da helt klart vi skal støtte hinanden... om du vil skrive her msn eller facebook er det op til dig jeg er alle steder hihi

det kan jo osse være der er ander som vil være med i en "støtte gruppe"

Anmeld

15. april 2008

lonemus

Sanne Andersen skriver:

Det kan du tror jeg har lyst til... det er rimelig svær at blive ved med at hold gnisten 15kg er osse meget på så få måneder... taber min heller ikke lige så meget nu som til at starte med...

så syntes da helt klart vi skal støtte hinanden... om du vil skrive her msn eller facebook er det op til dig jeg er alle steder hihi

det kan jo osse være der er ander som vil være med i en "støtte gruppe"

Helt perfekt...jeg skriver nok kun herfra, da det er nemmst jeg kun skal huske på at gå ind 1 sted..jeg bruger faktisk aldrig min msn, så det er nok bedst her...:))
Jeg vejer mig hver fredag.......:)

Ja, lad os lave støttegruppe...alle er velkomne (H)

Lone

Anmeld

15. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg vil også gerne være med :D Jeg nåede at smide 25 kg med ddv inden jeg blev gravid. Nu mangler jeg at smide ca 15 kg :'( inkl graviditetsdeller ;) Mon vi kan få Henrik til at lave et forum :) Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.