weight watchers!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2008

lonemus

[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] Jeg vil også gerne være med :D Jeg nåede at smide 25 kg med ddv inden jeg blev gravid. Nu mangler jeg at smide ca 15 kg :'( inkl graviditetsdeller ;) Mon vi kan få Henrik til at lave et forum :) Kh Jeanne[/citat] Hej Jeanne! Velkommen til vores støttegruppe, dejligt du vil være med (H) Ja, det kunne være dejligt, hvis vi kunne få vores helt eget slankeforum (L) Følger du ddv igen?? - eller er det planen?? ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det er semi-planen ;) Jeg vil følge det, men ikke gå til vejning. Efter så mange måneder på programmet kan jeg det uden ad :)) Men det bliver bare stille og roligt - jeg har ikke travlt og der skal være plads til at "flade af vognen" i ny og næ ;)

Anmeld

15. april 2008

ivfmarie

Hej vægtkæmpende medsøstre

Jeg er på en "hjemmelavet" ww-kur. Dvs jeg har fusket mig til kopier af deres pointsystem, og så prøver jeg mig selv frem.
Lige nu er jeg ikke så ren i stilen... skriver ikke ned og spiser sikkert lidt for meget, meeeen mon ikke snart jeg får hanket op i mig selv igen 8D
Jeg er lige begyndt på arbejde, og skal have puslet "dagbogsskriveret" ind i dagen program - for jeg er helt klart bedst til at styre mit vægttab når jeg får skrevet al min mad ned så jeg sort på hvidt kan se hvad det er jeg bliver tyk af 8(
Jeg har egentlig ikke så mange kilo jeg skal af med - ca 6. Men det er de sidste - og de sidder BARE godt fast!! >(
Skal vi rykke Henrik for et forum for vægttab?

Marie

Anmeld

15. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
ivfmarie skriver:

Skal vi rykke Henrik for et forum for vægttab?

Marie

Har lige skrevet til ham :))

Anmeld

15. april 2008

sttina

lonemus skriver:

sttina skriver:

jeg er på ww og har været det siden august og har tabt ca 25 kilo.. Som er ca halvejs.. Men indrømmet lige nu er jeg inde i en periode hvor jeg bare ikke gider skrive ned og er kørt sådan lidt surt i det >( Men tror ikke det ville være anderledes hvis det havde været ddv, tværtigmod.. For jeg synes deres program er for stramt.. Og svært at leve med bagefter.. Så derfor er jeg stadig til ww og går stadig til møderne og så håber jeg på at finde min motivation igen (?)

Vildt sejt, flot vægttab (C)
Syntes du, at du får noget ud af møderne? Jeg gik også til møderne for nogle år siden, men jeg syntes blot det var tidsspilde...måske jeg bare har gået et dårligt sted (?)
Men jeg følger det nu som brevkursist.......syntes ikke jeg gider møderne igen....hvis jeg er i tvivl om noget kan jeg kontakte hovedkontoret på mailen, så det virker nu fint nok.
Håber du finder motivationen igen...har du ikke nogle fotos fra tiden før ww, som du kan kigge på og måske det kan hjælpe dig?? Jeg syns tit man bliver skræmt af at se et foto af sig selv - især hvis man har for mange kilo på sidebenene 8(:))

Lone

Jeg synes til tider oz møderne kan være dræbende kedelige, men nogen gange får jeg lige lært noget nyt, og det opvejer faktisk det kedelige.. :S Og så gør det utrolig meget for mig at jeg skal ud af døren og stå til regnskab for det jeg har proppet i munden, som jeg jo godt ved er forkert >(
Men jeg er helt klart med på et opbakningshold :D

Anmeld

15. april 2008

Nadi

Jeg vil også gerne være med, er lige begyndt idag igen til WW og jeg glæder mig bare til at smide de her åndsvage kilo >( (Det sagde jeg også sidste gang jeg startede) men hvis jeg ikke taber mig 20-25 kilo så bliver jeg ikke gravid igen. Og det vil jeg ;)

Men lige nu er mit mål bare at tabe mig 5 kilo inden 7. juni for der skal jeg til bryllup.

-Nadia

Anmeld

15. april 2008

1977

Profilbillede for 1977
lonemus skriver:

sttina skriver:

jeg er på ww og har været det siden august og har tabt ca 25 kilo.. Som er ca halvejs.. Men indrømmet lige nu er jeg inde i en periode hvor jeg bare ikke gider skrive ned og er kørt sådan lidt surt i det >( Men tror ikke det ville være anderledes hvis det havde været ddv, tværtigmod.. For jeg synes deres program er for stramt.. Og svært at leve med bagefter.. Så derfor er jeg stadig til ww og går stadig til møderne og så håber jeg på at finde min motivation igen (?)

Vildt sejt, flot vægttab (C)
Syntes du, at du får noget ud af møderne? Jeg gik også til møderne for nogle år siden, men jeg syntes blot det var tidsspilde...måske jeg bare har gået et dårligt sted (?)
Men jeg følger det nu som brevkursist.......syntes ikke jeg gider møderne igen....hvis jeg er i tvivl om noget kan jeg kontakte hovedkontoret på mailen, så det virker nu fint nok.
Håber du finder motivationen igen...har du ikke nogle fotos fra tiden før ww, som du kan kigge på og måske det kan hjælpe dig?? Jeg syns tit man bliver skræmt af at se et foto af sig selv - især hvis man har for mange kilo på sidebenene 8(:))

Lone

Det der med et billed :D Jeg har et hængende på mit køleskab....både fra da jeg var på mit største og et hvor jeg er på min laveste vægt :P

Anmeld

15. april 2008

sttina

jeg har faktisk lavet et da jeg nåede stjerne nr 8 (som er lig med 24 kilo), men så var det ligesom om min hjerne sagde stop og ikke kunne følge med mere >( Og hver eneste gang jeg så kommer godt igang igen, så går der lige et eller andet galt og jeg ender med at spise det forkerte >(>(>( Og fuck hvor kan jeg blive sur på mig selv over det.. Men kunne være jeg skulle printe et par af billederne ud og hænge på køleskab/spejle og tøjskab, så kan det da være at jeg får banket mig til noget fornuft igen!!!!!!! :@

Anmeld

15. april 2008

lonemus

Hvor er det dejligt I vil være med - og SUPER Jeanne, at du har "hevet fat" i Henrik omkring et nyt emne under debatten :))
Jeg kan allered se han har fat i det - Tak Henrik ;)

Hvor er det bare super fedt....glæder mig til at følges med jer herinde, så vi kan blive nogle endnu mere lækre sild til sommer :D:D

Anmeld

16. april 2008

Pia.

Er der plads til en mere som ønsker at leve sundt og tabe de sidste dumme kilo...?

Kunne være dejligt med en gruppe hvor vi kunne støtte hinanden...

TiL IvfMarie - den kopi du er kommet let til, var det ikke en du ville dele lidt af ;)...
I så fald er min mail: pia@vores-familie.net :)

Knus Pia + 10 kilo :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.