Fridage i børnehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2023

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
L1232 skriver:

Du betaler -du bestemmer….

Kan huske da min søn startede i viggestuen gik pædagogerne meget op i at vi ikke afleverede for tidligt og for sent. Jeg fik det dagligt at vide…. Selvom min søn var den der faktisk var ser mindst af alle børnene fra 8-14 nogle gange 9 og havde en heel masse fridage!

Indtil jeg sagde til mig selv at jeg giver 3699kr, jeg bestemmer helt selv! Og det gav jeg også udtryk for i vuggestuen.

Sååå nyd dine fridage med hende fordi det er det det er hyggeligste og det kommer hun til at huske!

Du skal os nyde det som mor for hun bliver ikke 4 år igen!

Mærkeligt med kommentarer hvis dit barn kun har været der 8-14(eller 9-14). Dog fatter jeg slet ikke den der med "jeg betaler, så jeg udnytter dagtilbuddet til fulde" det er jo slet ikke det det handler om. (Og det tænker jeg heller ikke du har gjort med 8/9-14)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2023

L1232

Profilbillede for L1232
Fortvivlet skriver:

Mærkeligt med kommentarer hvis dit barn kun har været der 8-14(eller 9-14). Dog fatter jeg slet ikke den der med "jeg betaler, så jeg udnytter dagtilbuddet til fulde" det er jo slet ikke det det handler om. (Og det tænker jeg heller ikke du har gjort med 8/9-14)

Det var egenligt også tænkt omvendt med fridagene med citatet “jeg betaler - jeg bestemmer”.

Hvis barnet trives og har det godt, kan jeg slet ikke se noget problem i at vi som forældre bestemmer, om det er fra 6.30-16. Eller 1 fridag om ugen.

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym

Vores fungerede ikke på midt i ugen fridage.

Mandag og fredag skulle det være

Hvorfor ved jeg ikke men tænker det var ligesom deres rytme kom ud af trit.. 

Så længe du holder hende hjemme for jeres skyld 

og ikke for (mit barn har så og så mange hygge dage) hvor du faktisk ikke har det overskud og opladning til den vagt du skal ind og varetage 100 procent. 

Anmeld Citér

13. juni 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja, du har nok gået lidt for meget i flinkeskolen ved at tænke sådan

Du gør det fantastisk!! Det er en kæmpe gave for din datter, at hun har så korte dage og tilmed har en ugentlig fridag

Som barn var jeg i institution hver eneste dag i 8-9 timer, og det ødelagde min barndom. Jeg ville ønske, at jeg havde haft det anderledes. 

Mit eget barn er også kun i børnehave på deltid, og det fungerer godt - jeg har ingen kvaler ved det

Hvordan ødelagde det din barndom at være i institution 8-9 timer om dagen? Blot nysgerrig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.