Erfaring med baby plan tidelig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2023

Diana95

BabyIgen2022 skriver:

Åh hvor er jeg glad for, at jeg ikke længere står i dette testhelvede. Jeg kan godt se dine skygger. Jeg har selv haft måneder med implantationsblød og også skygger alla dine. Når den rigtige streg kommer, så er man ikke længere i tvivl - den er bare lyserød og ikke måske en skygge. Den her test ville jeg betragte som negativ. Man kan godt skubbe sin cyklus fordi man overtænker alt det her. Det har jeg gjort maaaange gange.

Jeg stemmer i: Med min ældste havde jeg aldrig skyggestreger. Med den yngste, som snart er 1 år, var der skygger nærmest hver måned Jeg tror også, der har været bid i flere måneder og så har det ikke udviklet sig... sådan er det.

Har nu ikke overtænkt mere i den her måned end de andre. Har taget det stille og roligt. Test stregen er lyserød i det i virkeligheden. Det er dejligt for dig at du ikke er i det her mere. Har indtil videre haft 3 bio’er så den her må godt blive siddende tak. Det er vores første. Kunne bare godt tænke mig én succesfuld graviditet Det er drænende til tider at se alle omkring en have det nemt med at blive gravid.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2023

Diana95

Ny dag ny test. Synes den ser tydligere ud idag end igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. juni 2023

Darling

Synes det er svært at vurdere også når testen er våd, derfor er der bedst at vente to dage når man ikke er længere henne. Hcg fordobles ikke hver dag, men hver anden dag.

Anmeld Citér

9. juni 2023

fehår

Diana95 skriver:

Ny dag ny test. Synes den ser tydligere ud idag end igår

Jeg ser desværre stadig en negativ test. 

Jeg vil også foreslå at vente to dage mellem tests. Det har jeg altid selv gjort, og så har der været en tydelig udvikling.

Anmeld Citér

10. juni 2023

Jlow

Profilbillede for Jlow

Har virkelig dårlige erfaringer med dem. De laver så tydelige skyggestreger. Er helt stoppet med at bruge dem, da de skuffer en.

Anmeld Citér

11. juni 2023

Diana95

Hej. Jeg er idag begyndt at bløde lyserødt blod så tror desværre jeg står med endu en bio. Tak for svar. Diana.

Anmeld Citér

11. juni 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen
Diana95 skriver:

Hej. Jeg er idag begyndt at bløde lyserødt blod så tror desværre jeg står med endu en bio. Tak for svar. Diana.

Havde du fået en positiv test? Øv altså det er ikke sjovt at skulle igennem.

Anmeld Citér

11. juni 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Det er ikke en bio, så længe stregen ikke er tydligere. Er ked af at høre, at du har fået din mens. Pøj pøj næste cyklus

Anmeld Citér

11. juni 2023

Darling

Det er ikke en bio, er enig med ovenstående.

Anmeld Citér

12. juni 2023

BabyIgen2022

Har nu ikke overtænkt mere i den her måned end de andre. Har taget det stille og roligt. Test stregen er lyserød i det i virkeligheden. Det er dejligt for dig at du ikke er i det her mere. Har indtil videre haft 3 bio’er så den her må godt blive siddende tak. Det er vores første. Kunne bare godt tænke mig én succesfuld graviditet Det er drænende til tider at se alle omkring en have det nemt med at blive gravid.

Det kan jeg sagtens følge. Har flere bio'er bag mig også. Det er bare benhårdt at se den bragende lyserøde streg og så bløde... og bio'er kan i sig selv også give lidt rod i systemet, synes jeg. Krydser for, at det snart er din tur. For os lykkedes det pludseligt i cyklus 13. Sikke et tal

Jeg er i øvrigt enig med de andre i, at den meget koncentrerede test, du har lagt op som det sidste stadig ikke er en positiv test.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.