Erfaring med baby plan tidelig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2023

Darling

Diana95 skriver:

Har nu personligt selv været meget glad for den app som også har vist sig at være korrekt når jeg har brugt ægløsningstest. Jeg ved at når jeg ikke er gravid er mit hcg tal på under 1, så måske tager det bare lige lidt længere for det at bygge sig op. Jeg får også altid ægløsningsmerter som plejer at holde stik med positiv ægløsningstest. Har selv to veninder som først fik en positiv test efter en uges tid fra forventet mens. Men jeg må vel bare vente at se.

Jeg siger blot at du ikke kan stole på en app, din ægløsning kan rykke sig uanset hvor stabil din cyklus er. og det der ud til at din æl har rykket sig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Kan være du er kortere henne end du selv tror du er. Også kan det måske godt passe med de lidt utydelig streger der er på dine test.  Test igen om 2 dage og se. 
hvor mærker du ægløsningssmerter henne? 
Og jeg har gode erfaring med babyplans teste. Ja faktisk har jeg aldrig fået ikke en skygge på en hvad som helst test uden at være gravid.

Hej tusind tak�� Jeg mærker ægløsning i enten højre eller venstre side nogle gange begge sider. Smerten er i et meget lille område i enten højre eller venstre side tæt på livmoderen.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Darling skriver:

Jeg siger blot at du ikke kan stole på en app, din ægløsning kan rykke sig uanset hvor stabil din cyklus er. og det der ud til at din æl har rykket sig. 

Okay uanset hvad har vi ikke prøvet siden den 23 maj så hvis jeg er gravid er det seneste jeg kan have haft ægløsning den 28 (5 dage senere.)

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Diana95 skriver:

Okay uanset hvad har vi ikke prøvet siden den 23 maj så hvis jeg er gravid er det seneste jeg kan have haft ægløsning den 28 (5 dage senere.)

jeg havde en lille bitte lyserød blod plet på toilet papiret den 31 maj hvilket jo kunnet have været implantationsblod. Har dog ikke haft mere end den lille plet, men altså who knows.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Darling

Diana95 skriver:

jeg havde en lille bitte lyserød blod plet på toilet papiret den 31 maj hvilket jo kunnet have været implantationsblod. Har dog ikke haft mere end den lille plet, men altså who knows.

Prøv og vent et par dage også test igen, så længe mens ikke er kommet er der altid håb jo hcg skal lige have 2-3 til at fordoble sig

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Har nu lige læst at det tager 6-12 dage for det befrugtede æg at nå livmodervæggen og derefter tager implantation ca 48 timer og så kan det tage en uge fra implantationen er overstået til at en test kan begynde at opfange hcg. Hvilket i såfald passer med at jeg har havde ægløsning hvor jeg regnede med altså den 22 maj og 9 dage senere havde jeg det lyserøde blod og så går der cirka 48 timer og så plus 6 dage og så passer det med at jeg begynder at kunne se noget på testene nu. Haha tror bare jeg bør sætte mig og se en film eller noget for bliver sgu snart skør

Anmeld Citér

8. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Diana95 skriver:

Hej tusind tak�� Jeg mærker ægløsning i enten højre eller venstre side nogle gange begge sider. Smerten er i et meget lille område i enten højre eller venstre side tæt på livmoderen.

Okay. Har du nogensinde oplevet at den smerte stråler ned i et af dine ben? Er vildt nyskerig, da jeg er begyndt og mærke efter om jeg kan lure om jeg kan finde ud af hvilket side ægget løsner sig.

Anmeld Citér

8. juni 2023

BabyIgen2022

Åh hvor er jeg glad for, at jeg ikke længere står i dette testhelvede. Jeg kan godt se dine skygger. Jeg har selv haft måneder med implantationsblød og også skygger alla dine. Når den rigtige streg kommer, så er man ikke længere i tvivl - den er bare lyserød og ikke måske en skygge. Den her test ville jeg betragte som negativ. Man kan godt skubbe sin cyklus fordi man overtænker alt det her. Det har jeg gjort maaaange gange.

Jeg stemmer i: Med min ældste havde jeg aldrig skyggestreger. Med den yngste, som snart er 1 år, var der skygger nærmest hver måned Jeg tror også, der har været bid i flere måneder og så har det ikke udviklet sig... sådan er det.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Love Angel skriver:

Okay. Har du nogensinde oplevet at den smerte stråler ned i et af dine ben? Er vildt nyskerig, da jeg er begyndt og mærke efter om jeg kan lure om jeg kan finde ud af hvilket side ægget løsner sig.

Nej har ikke prøvet at det stråler ned i benene

Anmeld Citér

8. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Diana95 skriver:

Nej har ikke prøvet at det stråler ned i benene

Når okay.   Og jeg skrev til dig i min tråd om et billede, før jeg så din tråd.

giv os gerne et Update når du tester igen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.