Erfaring med baby plan tidelig test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.015 visninger
29 svar
2 synes godt om
8. juni 2023

Diana95

Hej. Jeg har idag taget et par teste fra baby plan. Om morgnen fik jeg en meget utydelig streg og om eftermiddagen en lidt mere tydelig, men jeg er i tvivl om det er skyggestreger. Hvad er jeres erfaringer med baby plan testene? Og vil i mene at det er skyggestreger? Ved ikke om det bare er mig der ønsker at se noget nemlig haha. Tak på forhånd.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2023

Darling

Det første år jeg brugte dem fik jeg ikke streger medmindre jeg var gravid, ikke engang en skygge. De sidste år jeg brugte dem fik jeg skygger på alle, jeg synes det ligner en skygge. Hvor langt er du henne? 

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Darling skriver:

Det første år jeg brugte dem fik jeg ikke streger medmindre jeg var gravid, ikke engang en skygge. De sidste år jeg brugte dem fik jeg skygger på alle, jeg synes det ligner en skygge. Hvor langt er du henne? 

Okay det er ikke så fedt. Den har dog lidt lyserødt i virkeligheden. Jeg skulle have haft min mens for 4 dage siden så ved ikke helt hvad det svarer til. Jeg er aldrig gået over tid så det er lidt underligt. Har også kvalme hele dagen lang så håber virkelig.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Darling

Hvornår havde du æl?

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Darling skriver:

Hvornår havde du æl?

Mellem den 19 og 26 maj ifølge min app, men vi har ikke “prøvet” siden den 23 maj. Så det kan ikke være senere end 5 dage efter den 23 tænker jeg.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Darling

Diana95 skriver:

Mellem den 19 og 26 maj ifølge min app, men vi har ikke “prøvet” siden den 23 maj. Så det kan ikke være senere end 5 dage efter den 23 tænker jeg.

Okay du kan bare ikke gå udfra en app, så hvis du er gravid er du nok kortere henne end du tror. Stregen burde være tydligere hvis du er gået 4 dage over. Og mens kan også være forsinket hvis æl har rykket sig, det er jo din ægløsning som styrer din mens og ikke omvendt.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Diana95

Darling skriver:

Okay du kan bare ikke gå udfra en app, så hvis du er gravid er du nok kortere henne end du tror. Stregen burde være tydligere hvis du er gået 4 dage over. Og mens kan også være forsinket hvis æl har rykket sig, det er jo din ægløsning som styrer din mens og ikke omvendt.

Har nu personligt selv været meget glad for den app som også har vist sig at være korrekt når jeg har brugt ægløsningstest. Jeg ved at når jeg ikke er gravid er mit hcg tal på under 1, så måske tager det bare lige lidt længere for det at bygge sig op. Jeg får også altid ægløsningsmerter som plejer at holde stik med positiv ægløsningstest. Har selv to veninder som først fik en positiv test efter en uges tid fra forventet mens. Men jeg må vel bare vente at se.

Anmeld Citér

8. juni 2023

__anonym

Profilbillede for __anonym

Har kun gode erfaringer med Babyplan. 
Men hvis du er gravid vil jeg tro du er kortere henne

Anmeld Citér

8. juni 2023

fehår

Jeg synes, dine tests ser negative ud, desværre.

Anmeld Citér

8. juni 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Har nu personligt selv været meget glad for den app som også har vist sig at være korrekt når jeg har brugt ægløsningstest. Jeg ved at når jeg ikke er gravid er mit hcg tal på under 1, så måske tager det bare lige lidt længere for det at bygge sig op. Jeg får også altid ægløsningsmerter som plejer at holde stik med positiv ægløsningstest. Har selv to veninder som først fik en positiv test efter en uges tid fra forventet mens. Men jeg må vel bare vente at se.

Kan være du er kortere henne end du selv tror du er. Også kan det måske godt passe med de lidt utydelig streger der er på dine test.  Test igen om 2 dage og se. 
hvor mærker du ægløsningssmerter henne? 
Og jeg har gode erfaring med babyplans teste. Ja faktisk har jeg aldrig fået ikke en skygge på en hvad som helst test uden at være gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.